Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

FunBeat har precis passerat otroliga en kvarts miljon inlagda träningsrundor! Det är 250 000 stycken. Bra jobbat alla!

Är det inte möjligen för bra? Det är lätt att lägga till nya träningsrundor, speciellt om man synkar med sin Garminklocka, men inte lika lätt att radera dubblerade, inaktuella och felaktiga rundor.

Jag tycker inte det heller är nåt att vara stolt över. 75% av mina rundor är numera för mig helt ointressanta och ligger bara och tar plats och skvalpar. Jag skulle vilja att det går att radera rundan utan att passloggen försvinner!

Aldrig behövt ta bort en runda, men om jag skulle vilja göra det så var det inte så svårt att hitta möjligheten: Min träning -> Mina rundor -> Välj en runda -> Tryck på fliken Redigera -> Radera

Rauli, det går inte att ta bort rundorna där. Iaf inte för mig eftersom jag får meddelandet att "du eller nån annan använder den här rundan" och sen nekar den att radera rundan.

Det är visst fantastiskt att det finns så många rundor, däremot så skulle jag vilja ha ett sätt att sortera mina rundor.

typ rundor som utgår från där jag bodde innan, rundor som utgår från där jag bor nu, rundor vid stugan, sällan använda rundor (tex fr

250.000 rundor... om vi utgår ifrån att alla är gjorda i Sverige och följer befolkningen linjärt innebär det att det går en runda per 36e invånare. En liten byhåla med 360 pers har således i genomsnitt 10st rundor! Sthlm med 1milj inv. har sisådär 30.000

Jag tycker också det vore bra om man kunde sortera rundorna i mappar/katerier som man själv namnger.

Även att kunna radera rundor vore bra... Det borde ju gå att kringgå att rundan är kopplad till ett eller flera pass och ta bort ändå. "Database overrid

Jag tror att jag skiter i den där Garmin 305 ändå...;););I

Jag tog bort en runda nyss på precis det sättet som Rauli beskrev. Så visst kan man radera.

Vet inte dock hur det påverka träningsloggen.