Quote from Guest on 24 March 2007, 10:03hej på er!
jag har sedan över ett år tbx sprungit ca: 2-3 ggr i veckan vilket har gått bra.
när jag började så va det för att få igång konditionen, få ordning på tålamodet "2 illbatingar hemma" och för att helt enkelt må bättre.i början på januari så t
hej på er!
jag har sedan över ett år tbx sprungit ca: 2-3 ggr i veckan vilket har gått bra.
när jag började så va det för att få igång konditionen, få ordning på tålamodet "2 illbatingar hemma" och för att helt enkelt må bättre.
i början på januari så t
Quote from Therese Woodhill on 24 March 2007, 10:13Fråga, hur länge springer du de dagar du gör det.
4-5 dagar i veckan är ju rätt mycket.
Hur stretchar du? 1ggn eller 3 ggr på samma muskel? hur många sec.
Är det framsidan av benet på låret eller underknäskålen du har ont, eller på utsidan?
Fråga, hur länge springer du de dagar du gör det.
4-5 dagar i veckan är ju rätt mycket.
Hur stretchar du? 1ggn eller 3 ggr på samma muskel? hur många sec.
Är det framsidan av benet på låret eller underknäskålen du har ont, eller på utsidan?
Quote from Funbeat user on 24 March 2007, 10:17när det va som värst gjorde det ont i stort sett hela framsidan på låret, nu känns det dock mest i det övre muskelfästet på lårets framsida "strax under ljumsken".
när jag stretchar så försöker jag köra igenom hela benen så att säga, dock bara en stretch
när det va som värst gjorde det ont i stort sett hela framsidan på låret, nu känns det dock mest i det övre muskelfästet på lårets framsida "strax under ljumsken".
när jag stretchar så försöker jag köra igenom hela benen så att säga, dock bara en stretch