Quote from Guest on 31 October 2008, 11:36Hejsan!
Jag har problem min vad och tror att det är någon form av överansträngning. Det är en punktsmärta på mitten av vaden, från vilket det onda strålar ut ifrån. Det kom efter en lång löptur. Trodde att det var träningsvärk så jag körde på med vanlig
Hejsan!
Jag har problem min vad och tror att det är någon form av överansträngning. Det är en punktsmärta på mitten av vaden, från vilket det onda strålar ut ifrån. Det kom efter en lång löptur. Trodde att det var träningsvärk så jag körde på med vanlig
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 11:46Jag hade något liknande för några månader sen, troligtvis överansträngd. Jag tog det lugnt med träningen, vilade mkt och smörjde in med zoonsalva så var mitt borta efter någon vecka och jag kunde lugnt börja med träningen igen...
Jag hade något liknande för några månader sen, troligtvis överansträngd. Jag tog det lugnt med träningen, vilade mkt och smörjde in med zoonsalva så var mitt borta efter någon vecka och jag kunde lugnt börja med träningen igen...
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 12:46Kan vara en kramp i en del av muskeln. En naprapat/idrottmassör borde kunna lista ut problemet.
Kan vara en kramp i en del av muskeln. En naprapat/idrottmassör borde kunna lista ut problemet.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:14Låter som "gubbvad" (eller i ditt fall kanske "Gumvad"). Lite vila, ordentlig strech och massor, massor, massor med tåhävningar brukar göra underverk
Låter som "gubbvad" (eller i ditt fall kanske "Gumvad"). Lite vila, ordentlig strech och massor, massor, massor med tåhävningar brukar göra underverk
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 21:15Jag har drabbats av något liknande. Skall inte stretchen och tåhävningarna vänta tills smärtan är helt borta?
Jag har drabbats av något liknande. Skall inte stretchen och tåhävningarna vänta tills smärtan är helt borta?
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2008, 21:31Massage, Maria, gör susen! Riktig triggerpunktbehandling tror jag kan vara lösningen på Dina vadproblem. Kolla här:
http://www.toensbergmassageklinikk.com/productssimple2.html
Jag går på massage var fjärde vecka för att bl a slippa såna där problem. Me
Massage, Maria, gör susen! Riktig triggerpunktbehandling tror jag kan vara lösningen på Dina vadproblem. Kolla här:
http://www.toensbergmassageklinikk.com/productssimple2.html
Jag går på massage var fjärde vecka för att bl a slippa såna där problem. Me
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:48Maria har du testat anti inflammatoriska tabletter tillexempel diklofenak ? eller smörj in de med zonsalva eller nåt och testa om det hjälps.
Maria har du testat anti inflammatoriska tabletter tillexempel diklofenak ? eller smörj in de med zonsalva eller nåt och testa om det hjälps.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 13:57Tack för era svar!
Har nu varit hos en läkare. Dem ville utesluta propp då jag hade sådana sympton. Men det var som tus var inget sång. Däremot kunde han se en skada på en av de inre musklerna i vaden. Vad detta innebär vet jag inte. Kan det vara en musk
Tack för era svar!
Har nu varit hos en läkare. Dem ville utesluta propp då jag hade sådana sympton. Men det var som tus var inget sång. Däremot kunde han se en skada på en av de inre musklerna i vaden. Vad detta innebär vet jag inte. Kan det vara en musk
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 14:16Maria har du en inre skada måste du inte göra något ingrepp mot det eller det sa han inte?
Maria har du en inre skada måste du inte göra något ingrepp mot det eller det sa han inte?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:46Han nämnde inget om något ingrepp så det tror jag inte är nödvändigt...
Han nämnde inget om något ingrepp så det tror jag inte är nödvändigt...