Quote from Guest on 14 July 2009, 19:04Jo idag skulle jag ut o kuta,inget ovanligt alls..
Men efter ca 1,2k så börja mitt ben "kuka ur" helt(ursäkta franskan)Det gjorde/gör inte super ont men tillräckligt nog (varje i sättning) för att jag skulle avbryta passet o vända hem. Super tråkigt.
Smär
Jo idag skulle jag ut o kuta,inget ovanligt alls..
Men efter ca 1,2k så börja mitt ben "kuka ur" helt(ursäkta franskan)Det gjorde/gör inte super ont men tillräckligt nog (varje i sättning) för att jag skulle avbryta passet o vända hem. Super tråkigt.
Smär
Quote from Catharina Brattlin on 14 July 2009, 19:14Jag skulle tro att Du har lite strul med Tibialis Anterior, en muskel som befinner sig precis där Du säger att det smärtar. Har själv haft grandiosa bekymmer. Inte på alla pass, men desto mer på flera.
Här pratades det lite om problemet:
http://www.funb
Jag skulle tro att Du har lite strul med Tibialis Anterior, en muskel som befinner sig precis där Du säger att det smärtar. Har själv haft grandiosa bekymmer. Inte på alla pass, men desto mer på flera.
Här pratades det lite om problemet:
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 19:41BILD:http://www.shoedoc.se/img%5Canalys%5C123-1.gif
Fats mitt problem är på "andra sidan",Hänger du med?
Tråden du länka till kändes inte jätte bekant för mig..
BILD:http://www.shoedoc.se/img%5Canalys%5C123-1.gif
Fats mitt problem är på "andra sidan",Hänger du med?
Tråden du länka till kändes inte jätte bekant för mig..
Quote from Catharina Brattlin on 14 July 2009, 19:49Jodå, jag hänger med. Och den muskeln jag nämner sitter just "på utsidan" som Du verkar ha problem med. Har Du svårt att flexa foten uppåt när Du har ont? Dvs gör det ännu ondare när Du gör det? Den muskelns arbete är just att flexa foten uppåt, och vid v
Jodå, jag hänger med. Och den muskeln jag nämner sitter just "på utsidan" som Du verkar ha problem med. Har Du svårt att flexa foten uppåt när Du har ont? Dvs gör det ännu ondare när Du gör det? Den muskelns arbete är just att flexa foten uppåt, och vid v
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:12Gubbvad! (#)
Gubbvad! (#)
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:13Är Hanna Gubbe?
Är Hanna Gubbe?
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:15Vet inte. Eller tror inte. Gick igång på rubriken"Överansträngning ett faktum men vad?"
Vet inte. Eller tror inte. Gick igång på rubriken"Överansträngning ett faktum men vad?"
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:14"Man kan ju inte bli annat än riktigt besviken med ett sådant ass i repris liksom.."
Edit: Skall ju givetvis vara:
Man kan ju inte bli annat än riktigt besviken med ett sådant PASS i repris liksom..Hahaha..
"Man kan ju inte bli annat än riktigt besviken med ett sådant ass i repris liksom.."
Edit: Skall ju givetvis vara:
Man kan ju inte bli annat än riktigt besviken med ett sådant PASS i repris liksom..
Hahaha..
Quote from Catharina Brattlin on 14 July 2009, 21:27Jo, vila Du några dagar och testa sen igen. Är aldrig fel med en extra vilodag eller två.
Är det muskulärt kan det mycket väl vara en överansträngning, och då är vila och ev nåt slags liniment bra, upplever jag det som. Skorna kan man kolla av, hur man s
Jo, vila Du några dagar och testa sen igen. Är aldrig fel med en extra vilodag eller två.
Är det muskulärt kan det mycket väl vara en överansträngning, och då är vila och ev nåt slags liniment bra, upplever jag det som. Skorna kan man kolla av, hur man s
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:34Kör på nu med lite liniment nu under kvällen,har nästa ass inplanerat Torsdag så ger mig ut igen då..
Skall även försöka ta ngr extra klunkar vatten under dagen med 😉
Tack för att du finns..
Kör på nu med lite liniment nu under kvällen,har nästa ass inplanerat Torsdag så ger mig ut igen då..
Skall även försöka ta ngr extra klunkar vatten under dagen med 😉
Tack för att du finns..