Quote from Guest on 8 May 2010, 08:59Hej
Efter ett med mina mått bra resultat i Lidingöloppet anmälde jag mig glad i hågen till Stockholm Marathon i höstas.
Efter att ha löpt en del längre löppass (20-27 km) så känner jag mig tveksam på att jag kommer komma runt hela loppet.
Jag väger stra
Hej
Efter ett med mina mått bra resultat i Lidingöloppet anmälde jag mig glad i hågen till Stockholm Marathon i höstas.
Efter att ha löpt en del längre löppass (20-27 km) så känner jag mig tveksam på att jag kommer komma runt hela loppet.
Jag väger stra
Quote from Susan Hartley on 8 May 2010, 09:09Jag skulle nog pröva lite andra utvägar först. Dels uppsöka en sjukgymnast för att kolla igenom kroppen. Är det t.ex. en stel höftböjare så kan det gå hyfsat fort att få ordning på det. Det kan också vara värt att se över att skorna har god dämpning och a
Jag skulle nog pröva lite andra utvägar först. Dels uppsöka en sjukgymnast för att kolla igenom kroppen. Är det t.ex. en stel höftböjare så kan det gå hyfsat fort att få ordning på det. Det kan också vara värt att se över att skorna har god dämpning och a
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:02Kolla även ländryggen. Jag har problem där som yttrar sig i smärtor i höftböjarna efter 2-2,5 mil. Blir dns på maran för min del. Lycka till!
Kolla även ländryggen. Jag har problem där som yttrar sig i smärtor i höftböjarna efter 2-2,5 mil. Blir dns på maran för min del. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:12Har du bra dojor då med typ extra fotbäddar i...90 pannor är ju i alla fall en del. Tror annars att du är rätt inne med den där "Ingo-tekniken". Gå i uppförbackarna å spring på slätan å nerför. Lycka till.
Har du bra dojor då med typ extra fotbäddar i...90 pannor är ju i alla fall en del. Tror annars att du är rätt inne med den där "Ingo-tekniken". Gå i uppförbackarna å spring på slätan å nerför. Lycka till.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:51Hej
Här får man lära sig ett och annat...."höftböjare"....hade inte hört det ordet förut. Efter att ha besökt doktor Google vet jag hur höftböjaren skall stretchas, kan mycket väl vara en tänkbar orsak.
Skor köpte jag nya för några veckor sedan utan att
Hej
Här får man lära sig ett och annat...."höftböjare"....hade inte hört det ordet förut. Efter att ha besökt doktor Google vet jag hur höftböjaren skall stretchas, kan mycket väl vara en tänkbar orsak.
Skor köpte jag nya för några veckor sedan utan att
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 11:11Mr T - Jag tror på dig ! 😉
Du kommer att klara det galant, gäller att ha lite själförtroende.
Alla vi är tveksamma innan loppet (ska vi klara oss runt eller klara av ett viss tidsmål, osv.), men när man väl står på startlinjen så är adrealinet så hög, s
Mr T - Jag tror på dig ! 😉
Du kommer att klara det galant, gäller att ha lite själförtroende.
Alla vi är tveksamma innan loppet (ska vi klara oss runt eller klara av ett viss tidsmål, osv.), men när man väl står på startlinjen så är adrealinet så hög, s