Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatÖvningar/set
You need to log in to create posts and topics.

12

Har försökt att lägga till övningar under styrketräning (avancerade funktioner) på mitt träningspass, men inget händer. Det enda som kommer fram är knapparna med "lägg till fler rader" eller "lägg till fler set". Oavsett vilken av dem jag trycker på så h

Det låter som en webbläsarproblem. Jag kör Firefox 3.0.10 och där får jag fram 5 rader för övningar och knapparna.
Vilken webbläsare använder du?
Testa att byta till senaste Firefox: http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/

Jag har fått fram det innan utan problem. Då har det väl varit 3-4 rader och lika många set. Men nu vill det inte alls.
Jag använder Internet Explorer, så det kanske är där felet ligger...

Jag använder IE7 och här fungerar det utmärkt.

Det kan ju vara din dator som fått spader?

Skulle inte förvåna mig. Alltid är det nåt 🙂 Får väl i värsta fall starta om hela apparaten och se om det funkar efteråt.

Grundknepen för att lösa datorproblem är:
-Testa i annan webbläsare.
-Stäng programmen och testa igen
-Starta om datorn och testa igen

Kontinuerligt arbete för att undvika framtida problem:
-Kör Windows update
-Uppgradera webbläsare och andra program til

Och för att helt slippa en massa problem - Installera Linux! 🙂

Ha, nu har det löst sig 🙂 Tryckte bara på knappen igen för att få fram fler övningar och set, så vips var det där. Skulle väl bara jävlas lite. Men jag tackar för tipsen jag fick. Med tanke på hur ofta det hänger sig här, så lär jag ha användning för al

Köpte en alldeles sprillans ny Dell Inspiron 1720, till den följde Windows Vista med + en massa annat tjafs, det funkade bra en stund men sen började den sega sig och tillslut var en ominstallation ett faktum. Efter det så var det likadant efter ett tag,

Det är ju inte fel med datorer som funkar... Så det kanske är ett alternativ för mig 🙂

12