Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatÖvningar/set
You need to log in to create posts and topics.

12

(t+)

Om du lägger in en styrketräning i framtiden och sen redigerar den träningen när den är gjord så är Övningstabellen tom. Då trycker jag på lägg till fler rader så dyker tabellen upp.

Dock verkar den lite buggig för senast fick jag dubbla uppsättningar a

Är det t.ex Garmin Forerunner du har så visst finns det stöd... kolla i Synaptic och sök på Garmin 😉

Finns säkert stöd för annat också, bara att söka i Synaptic och installera...

Har Skatteverket inte ens lyckats få Linuxlibarna att funka med Ubuntu? Det är väl Ubuntu de byggt och testat med om jag förstått saken rätt.

>Sen förstår jag inte riktigt hur ni kan rekommendera att byta OS bara för lite krångel med browsern.

Samma princip som att skaffa ny bil när tändstiften är smutsiga eller köpa nytt porslin när alla tallrikar ligger i disken...

Faktiskt var anledningen att jag uppgraderade till Ubuntu för att få BankID att fungera. Det fungerade, nästan. BankID programmet fungerar men båda mina banker klagar på att den inte kommer åt en sida.

OK tack, jag skall kolla upp om det får att överföra

herregud, jag bara måste säga att vill man ha enkela grejjor som funkar, kör OSX!! är sedan ett år helt såld på Osx och kommer _aldrig_ gåt illbaka till windows...

Lite OS fanatism är alltid bra! 😉

Annars Jahri verkar inte de där Garmin-verktygen fungera med min 405:a. De verkar dock jobba med dem ser jag på developer.garmin.com men så mycket tid tänker jag inte lägga ner på att få det att fungera.

http://xkcd.com/456/

12