Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag hade ett litet förslag om sommaren.. eftersom alla är kanske inte är bortresta så kanske man kunde få ihop en dag i veckan och springa tillsammans så blir det lättare att hålla uppe schemat tänkte jag...

Hej,

Jag tycker att det är en bra idé! Speciellt om man ska göra övningarna som vi fick i måndags, skulle kännas mindre fånigt att göra dom ute om man var fler! Plus att man kan hjälpa och påminna varandra!

//Hanin

Jätteroligt att det finns någon som kan tänka sig att hänga på i sommar!
Hör av Er om hur Ni befinner Er i Uppsala så kanske vi kan få ihop lite tillfällen till egna träningar så att man inte alls ser så fånig ut när man gör dessa övningar själv..
Kollade

Hej,

Vilka är sugna på en liten runda i Röbo nu på måndag? Cecilia!? Frida!? Johanna!? vilka fler?

/Hanin

Hej,

Jag ska eventuellt träffa en kompis på måndag kväll, om inte skulle jag kunna tänka mig en runda i Röbo med er andra. Jag kör pumpen innan så det får i så fall bli vanlig "löpargrupp tid". Jag lämnar besked här på funbeat senast måndag dag.

Hälsnin

Hej! Kul att ni samlas igen! Jag kommer kanske att vara runt i krokarna också, men jag ska köra backträning i så fall och kommer att springa galgbacken. Om någon vill hänga på på det så är ni naturligtvis välkomna. Det blir i så fall en lätt uppvärmning,

Jag hänger gärna på! KL 18.30 på måndag/imorgon?/julia

Hej alla - Jag hänger också med! Pär och jag cyklar dit från SATS ca 18 30 och kollar om det är någon av er som finns utanför SATS då för att hänga på. Annars ses vi förhoppningsvis vid starten - där ni träffades förra måndagen. Kul att ni är så på hugget

Hej igen!
Som Anna säger kommer vi att cykla från SATS någon gång strax efter 18:30. Jag kommer att köra en uppvärmning för dem som vill och sen stretch och löpskolning. Om ni sen vill hänga på på backträningen är ni välkomna. Om det blir lite för tufft f

Tjenare,
draghjälp ska man aldrig tacka nej till. Jag kommer till starten vid 18.40-tiden. Tror dock att jag bangar på ditt tempo Pär, men lite sugen är man ju allt! // Micke

12