Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 11:03Jag ska försöka att hinna, men jag åker direkt till starten och hoppas att jag hittar dit bara/ser ut på kartan som om det är nära brandstationen vid Ärna flygplats eller är jag ute och cyklar?
Jag ska försöka att hinna, men jag åker direkt till starten och hoppas att jag hittar dit bara/ser ut på kartan som om det är nära brandstationen vid Ärna flygplats eller är jag ute och cyklar?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 14:24Hej! Det är inte vid Ärna flygplats utan precis efter viadukten under den sk Bärbyleden. Som jag skrev tidigare... Ta Swedenborgsgatan rakt ut och fortsätt förbi en frisbeegolfbana, under Bärbyleden, genom en skogsdunge och sen är du framme.
Ses ikväll!
P
Hej! Det är inte vid Ärna flygplats utan precis efter viadukten under den sk Bärbyleden. Som jag skrev tidigare... Ta Swedenborgsgatan rakt ut och fortsätt förbi en frisbeegolfbana, under Bärbyleden, genom en skogsdunge och sen är du framme.
Ses ikväll!
P
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 06:53Tack för igår.
Skönt med draghjälp. Man kan ta i så mycket mer och det känns idag. Idag får det bli styrketräning. // Micke
Tack för igår.
Skönt med draghjälp. Man kan ta i så mycket mer och det känns idag. Idag får det bli styrketräning. // Micke
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 11:13Hej alla!
Det var kul igår! Trots att jag inte orkade hålla samma tempo. HÄr är min runda.http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=51843
Räkna med lite felmarginal då det är svårt att hitta i skogen på en karta...
Hej alla!
Det var kul igår! Trots att jag inte orkade hålla samma tempo. HÄr är min runda.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=51843
Räkna med lite felmarginal då det är svårt att hitta i skogen på en karta...
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 14:35Ja - stort tack för draghjälpen. Galgbacken sitter i mina baksidor idag 😉 Jag hoppas vi kan göra om det under sommaren även utan Pär? Tack Julia för din runda - den ska jag kolla in! Vi ses!
Ja - stort tack för draghjälpen. Galgbacken sitter i mina baksidor idag 😉 Jag hoppas vi kan göra om det under sommaren även utan Pär? Tack Julia för din runda - den ska jag kolla in! Vi ses!