Quote from Guest on 19 August 2008, 13:39Någon som tycker att han/hon springer mycket? Här är ännu en Karnazes-liknande person:
http://www.whereiskarl.com/
"On August 5, 2008, uber ultra-runner Karl Meltzer set off on the biggest race of his life. His challenge: to run the entire length of the
Någon som tycker att han/hon springer mycket? Här är ännu en Karnazes-liknande person:
"On August 5, 2008, uber ultra-runner Karl Meltzer set off on the biggest race of his life. His challenge: to run the entire length of the
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:49Det gör ont i mina knän och vader bara jag läser om det här. Samtidigt så blir jag inte så lite avundsjuk!
Det gör ont i mina knän och vader bara jag läser om det här. Samtidigt så blir jag inte så lite avundsjuk!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 15:13Man kan aldrig springa för mycket! 😀
Man kan aldrig springa för mycket! 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:48Imponerande, inspirerande, inte klokt... 😉
Imponerande, inspirerande, inte klokt... 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:51Fredrika..: Man kan nog springa för mycket...;)
Men det är väldigt skönt med sund galenskap!
Fredrika..: Man kan nog springa för mycket...;)
Men det är väldigt skönt med sund galenskap!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:54Tänk känslan när det är avklarat! 🙂
Om det nu går som han vill..
Tänk känslan när det är avklarat! 🙂
Om det nu går som han vill..
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:57Jag antar att en kolhydratuppladdning inte gör någon speciell nytta för honom....
Jag antar att en kolhydratuppladdning inte gör någon speciell nytta för honom....
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:47Stefan: Haha, nej skulle inte tro det. Det gäller nog att tokäta så mycket man orkar mest hela tiden... Jag skulle svulla wienerbröd hela dagarna 🙂
Stefan: Haha, nej skulle inte tro det. Det gäller nog att tokäta så mycket man orkar mest hela tiden... Jag skulle svulla wienerbröd hela dagarna 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 20:01Det finns någon "stolle" som springer barfota i någon form av stenåldersträning.
Tydligen ganska ökänd.
Det finns någon "stolle" som springer barfota i någon form av stenåldersträning.
Tydligen ganska ökänd.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 20:31kan det vara Sten Åldring?
kan det vara Sten Åldring?