Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat100 000 medlemmar!!!
You need to log in to create posts and topics.

Nu fattar inte jag. Kan du utveckla lite Daniel?

Ja Daniel, care to explain?

1) Åberg _ skriver:

> Aktiva i bemärkelsen "loggat träning någon gång senaste x månaderna"

2) Han har inget bevis för att han har loggat någon träning, eftersom inte inte visar det för andra. Jag kan enkelt påstå att han är en av dem som inte har loggat

Ja jag ändrar mitt svärande i kyrkan till "loggat in på x antal månader" då.

Har man loggat in här så är man ju aktiv oavsett om man läser, skriver eller reggar sin träning 😀

Men jag vet att det finns en del av dessa 100.000 medlemmar som inte loggat i

jag skulle gissa på att det finns tusentals som skapat ett konto, loggat in en enda gång och sedan aldrig mer. Finns också ett hundratal som reggat ett konto - loggat in - gjort smygreklam och sedan försvunnit. Finns också de som har reggat sig två eller

Siffran är väl snarare ett mätetal för jämförelser med andra medlemssiter och inte en exakt vetenskap. En fingervisningssiffra, en indikation. Och vad den indikerar är att Funbeat är en stor samling filurer.

Ja fenomenet finns ju på alla sajter, att folk reggar ett konto och sen inte använder det. Eller bara använder det ett tag och sen struntar i det.
Min dotter skapade ju ett konto här för länge sedan, men sen struntade hon i det och glömde bort det och i h

Jag tycker att det är tråkigt att man inte kan avsluta ett konto - eller är det ändrat? Jag tror att jag, för mycket länge sedan, skapade ett först med alias för att "kolla" vad det var för sajt och sedan regga mig på nytt, då den föll i smaken.

Bra fråga,,,,,man kanske inte ens kan avsluta sitt konto? Det är ju väldigt dumt isåfall.

Jo nu har jag kollat,,,under "mina inställningar", längst ner kan man avregistrerar kontot 🙂