Quote from Guest on 22 July 2008, 19:49jag vill bara göra er alla uppmärksamma på kvällens 100metersfinal i DN-galan.
2045 gör Powell och Bolt upp, det kommer bli historia!
jag vill bara göra er alla uppmärksamma på kvällens 100metersfinal i DN-galan.
2045 gör Powell och Bolt upp, det kommer bli historia!
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 19:59De är säkert dopade..
De är säkert dopade..
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:05David, nej nej det är inte 100 meter cykel. 🙂
sessy, givetvis missar man inget av kvällens gala!
David, nej nej det är inte 100 meter cykel. 🙂
sessy, givetvis missar man inget av kvällens gala!
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:08För inte så länge sedan hade man som"stjärna2 möjlighet i DN-galan med fler galor att KRÄVA inga dopingtester och det gick arrangörerna med på!
Det är möjligt att det finns dopingtester nu på galorna.
För inte så länge sedan hade man som"stjärna2 möjlighet i DN-galan med fler galor att KRÄVA inga dopingtester och det gick arrangörerna med på!
Det är möjligt att det finns dopingtester nu på galorna.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:27har jag fel om jag tror att alla eventuella rekordsättare testas oavsett vilken tävling det är?
har jag fel om jag tror att alla eventuella rekordsättare testas oavsett vilken tävling det är?
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:30Finns det ingen testpatrull på plats så vem ska då testa?
Jonas Karlsson? Son till den med anabola stereoider "dopade" Ulf Karlsson.
Finns det ingen testpatrull på plats så vem ska då testa?
Jonas Karlsson? Son till den med anabola stereoider "dopade" Ulf Karlsson.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:51aaaah, snyggt!!!
9.88
aaaah, snyggt!!!
9.88
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 21:04Han ser ut att endast ha ätit AXA havregryn.
Han ser ut att endast ha ätit AXA havregryn.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 21:18Utan att ge mig in i dopingdebatten för fullt påstår jag att sprinters var större förr. Mitt förr, dvs på slutat av 80-talet- början 90talet. Och med större menar jag inte längre utan att de var grövre/tyngre/större mängd synlig muskelmassa. Är det nån me
Utan att ge mig in i dopingdebatten för fullt påstår jag att sprinters var större förr. Mitt förr, dvs på slutat av 80-talet- början 90talet. Och med större menar jag inte längre utan att de var grövre/tyngre/större mängd synlig muskelmassa. Är det nån me
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 21:25sessy stierna: Finns regler som säger att du måste testa dig snarast(känner ej till tidsrymden dock) efter tävling för att rekorden skall gälla.
sessy stierna: Finns regler som säger att du måste testa dig snarast(känner ej till tidsrymden dock) efter tävling för att rekorden skall gälla.