Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hahahaaa..
Ska också börja köra på den 30st snabba under bordet medans gästerna dukar av... hahaa

Tack Micke! Fina komplimanger till och med! Jepps, just do it!
Håå borde kanske köra 100 nu, men jag sitter ju här med min Laserdoom-medalj runt halsen eft

Det blev 120 till ikväll.. så imorn kommer jag i fas om jag gör 90st - biff!.. sen är det bara icke-tävlingstävlandet kvar!
Jag är på G.. och nu ska jag sova å låta musklerna växa. dnatt!

..jag började igår, så vill du ta sikte på nån rygg eller fläta står jag till tjänst om inte Frykmans rygg passar.

Håller ett öga på den där flätan, Frykman lämnar jag åt de som tror de kan rå på henne 🙂

Vi skriver den 11:e januari idag och till min glädje kan jag konstatera att vi har 13 armhävare av 18 (eller 17 för en verkar inte ha kommit igång än :-() som ligger på 11 minuter eller över. Å dagen är inte slut än som Sylvia brukar säga!

Bra kämpat!

B

En sån tur att jag klarar mig ...
jag är så trött idag så jag tror jag vilar från allt som ens liknar träning ...

Grymt bra jobbat alla med armhävningarna! Kanonkul att se!
Haha.. dock tror jag ers höghet å topplistaledare Lars, längtar som bara den efter våren.. minumässigt är det 25februari i din kalender och snödroppar å krokus blommar..
Själv är jag glad för snö

Fint Kerstin (L)
Tack för att du sprider glädje bland hävarna. Snart är det vår och då får vi sitta ute och ölHÄVA. 🙂

Lycka till!

Så duktigt som alla kör på kan vi alla sitta i vårsolen i linnen och häva öl med våra vältränade armar (H)

Fantastiskt skönt att det här inte är en tävling och att man inte alls känner sig stressad när man inte är med på topplistan... jorå....

Kör hårt

Tsss.. ölhäva? Med det receptet blir man inte bäst i världen.. Men gör det ni som lockas.. Jag vill hellre bli bäst!

Tack Mikael! Glädje är livets krydda.

Och du Elli, det är lungt, vi tar dem på upploppet, hehe!

Elli jag håller med dig "fan vad skönt det kommer att bli fram i Mars när det bara är ölhävarmuskeln som kommer att få jobba"(H:)

Tävlingar är bara för dårar (t-)