Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 19:56Håller man sig bara på banan och i idrottsplatsen där loppet försigår...så OK då.
Hem till hotellet eller utanför arenan eller liknande är DNF.
Ref ultran med förutbestämda Marathon-passager så gäller ju den tiden som sluttid eller hur..???? Varför annars
Håller man sig bara på banan och i idrottsplatsen där loppet försigår...så OK då.
Hem till hotellet eller utanför arenan eller liknande är DNF.
Ref ultran med förutbestämda Marathon-passager så gäller ju den tiden som sluttid eller hur..???? Varför annars
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 20:08Det är inte så ofta som man springer över 4 mil, kanske kommer med åldern.
Det är inte så ofta som man springer över 4 mil, kanske kommer med åldern.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 20:09Norge kräver officiell marathontid.
Ej Sverige.I somras i Trollhättan fick 2 norrmän officiell marathontid då deras FÖRBUND så kräver. Inga andra.
Finns det ett svenskt krav uppifrån?
Om vi nu för en gångs skull har ett mänskligt agerande förbund, var
Norge kräver officiell marathontid.
Ej Sverige.
I somras i Trollhättan fick 2 norrmän officiell marathontid då deras FÖRBUND så kräver. Inga andra.
Finns det ett svenskt krav uppifrån?
Om vi nu för en gångs skull har ett mänskligt agerande förbund, var
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 12:59Team Ultraswedens 5-dagars i Skövde (www.ultrasweden.se) är fem var för sig avslutade maratonlopp 5 dagar i följd. Man kan även deltaga i enstaka lopp.
OM SFIF:s inställning i den frågan är den refererade håller jag fullständigt med om beteckningen "tali
Team Ultraswedens 5-dagars i Skövde (www.ultrasweden.se) är fem var för sig avslutade maratonlopp 5 dagar i följd. Man kan även deltaga i enstaka lopp.
OM SFIF:s inställning i den frågan är den refererade håller jag fullständigt med om beteckningen "tali
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 15:00Snälle Sigvard.
Jag har aldrig skrivit eller sagt att de skall bli diskade.
Jag tycker bara att det är ett kanonbra initiativ detta med tidslopp.
Ju fler som håller ut desto roligare.
Gemenskap Sigvard.DNF är det, men inte ens det har jag nån gång skr
Snälle Sigvard.
Jag har aldrig skrivit eller sagt att de skall bli diskade.
Jag tycker bara att det är ett kanonbra initiativ detta med tidslopp.
Ju fler som håller ut desto roligare.
Gemenskap Sigvard.
DNF är det, men inte ens det har jag nån gång skr
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 17:29Finns DNF i Ultralopp...?????????? 😉
Finns DNF i Ultralopp...?????????? 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:08Jo.
Ibland pallar ej kroppen så man åker hem.(#)
Har gjort det en gång på en tidsultra.
DNF = den räknar jag ej, även om jag passerade 42.196 meter med råge.Vi är olika.
PS. Nu har jag ju tillräckligt många lopp ändå kommer väl nån att tycka.
Lätt va
Jo.
Ibland pallar ej kroppen så man åker hem.(#)
Har gjort det en gång på en tidsultra.
DNF = den räknar jag ej, även om jag passerade 42.196 meter med råge.
Vi är olika.
PS. Nu har jag ju tillräckligt många lopp ändå kommer väl nån att tycka.
Lätt va
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 18:29Nu är jag officiellt anmäld.
Minimikravet är att klara 67K/dag i snitt.
Detta betyder att har man kommit längre än 67K någon dag, vilket 1:a dagen är ganska så lätt så har man till godo senare.67K/dag låter ju banalt, 10 dygn på raken är ju fortfarande
Nu är jag officiellt anmäld.
Minimikravet är att klara 67K/dag i snitt.
Detta betyder att har man kommit längre än 67K någon dag, vilket 1:a dagen är ganska så lätt så har man till godo senare.
67K/dag låter ju banalt, 10 dygn på raken är ju fortfarande
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 18:50Tio gånger 6,7 mil är den exakta sträckan mellan Trollhättan å Månkarbo....ja dvs om man springer lite fel på vägen...hehehe...
Lycka till K-G å alla ni andra Svenska löpare...Ska naturligtvis kolla upp er på hemsidan så att ni inte fuskar...typ kör bara
Tio gånger 6,7 mil är den exakta sträckan mellan Trollhättan å Månkarbo....ja dvs om man springer lite fel på vägen...hehehe...
Lycka till K-G å alla ni andra Svenska löpare...Ska naturligtvis kolla upp er på hemsidan så att ni inte fuskar...typ kör bara
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 17:50Läste om inläggen.
Hur långt får man avlägga sig från tävlingsområdet innan man blir diskvalificerad?
Förr var det 25 meter.
Om det fortfarande är det samma vet jag ej.I New York Marathon har det hänt minst 2 gånger och då 2 i toppen.
En kvinnlig delt
Läste om inläggen.
Hur långt får man avlägga sig från tävlingsområdet innan man blir diskvalificerad?
Förr var det 25 meter.
Om det fortfarande är det samma vet jag ej.
I New York Marathon har det hänt minst 2 gånger och då 2 i toppen.
En kvinnlig delt