Quote from Guest on 4 March 2012, 16:54Kanske jag borde ha skrivit moderatbandy eller snobbsport.
Alltnog så fick jag för mig att tänka på titeln när jag igår var på ett gym. Usch vad dödtråkigt men ett tvång för mig för tillfället.
Spelar hellre golf än går på gym. Har dåligt med synliga m
Kanske jag borde ha skrivit moderatbandy eller snobbsport.
Alltnog så fick jag för mig att tänka på titeln när jag igår var på ett gym. Usch vad dödtråkigt men ett tvång för mig för tillfället.
Spelar hellre golf än går på gym. Har dåligt med synliga m
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 17:04Var det inte du som spelade Golf på tid så folk blev arga ? 🙂
Var det inte du som spelade Golf på tid så folk blev arga ? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:42bild:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a6/Craig_Stadler_at_2009_JELD-WEN_Tradition.jpg/220px-Craig_Stadler_at_2009_JELD-WEN_Tradition.jpg
Vad gör han på milen?
Vad gör han på milen?
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:10Men Golf K-G......?????????
Har du sett när dom åker i sina små el-bilar runt banan å de en bira i den ena sadelväskan å så något starkare i den andra...ja så att dom klarar av alla arderton hålen. Tror att det var Bobby Fischer som inför VM matchen i sch
Men Golf K-G......?????????
Har du sett när dom åker i sina små el-bilar runt banan å de en bira i den ena sadelväskan å så något starkare i den andra...ja så att dom klarar av alla arderton hålen. Tror att det var Bobby Fischer som inför VM matchen i sch
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 20:32Craig Stadler, golfaren på bilden, är knappast typisk för dagens elitgolfare. Sedan han gjorde sin höftoperation är nog millöpningar uteslutna men fantastiskt att han klarat av att spela som han gör och med den vikten. Krävs en tuffing för det.
Craig Stadler, golfaren på bilden, är knappast typisk för dagens elitgolfare. Sedan han gjorde sin höftoperation är nog millöpningar uteslutna men fantastiskt att han klarat av att spela som han gör och med den vikten. Krävs en tuffing för det.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 21:20Annars är John Daly ganska unik.
Annars är John Daly ganska unik.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 21:39På sitt sätt ja, men det är oxå du.
På sitt sätt ja, men det är oxå du.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 09:54KG, du ska prova speedgolf/extremgolf: www.speedgolfinternational.com/home.htm
F ö går du nog på fel gym. Ställen där alla tränar i långbrallor för att de bara kör biceps och bröst o har kycklingben kan man ju välja bort ...
KG, du ska prova speedgolf/extremgolf: http://www.speedgolfinternational.com/home.htm
F ö går du nog på fel gym. Ställen där alla tränar i långbrallor för att de bara kör biceps och bröst o har kycklingben kan man ju välja bort ...
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 13:44"Speedgolf" funderade jag på för ett antal år sedan.
72 hål på ett dygn gick jag i början på 70-talet.
En udda synvinkel på fart:
Resultaten för motionärer ( > 2:30 på marathon 😉 ) har ju försämrats katastrofalt.
På 70-talet gick man lätt en 4-boll
"Speedgolf" funderade jag på för ett antal år sedan.
72 hål på ett dygn gick jag i början på 70-talet.
En udda synvinkel på fart:
Resultaten för motionärer ( > 2:30 på marathon 😉 ) har ju försämrats katastrofalt.
På 70-talet gick man lätt en 4-boll