Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumForsa OK:s brudar10mila 2014
You need to log in to create posts and topics.

12

Diskussioner och kommentarer kring allt som rör 10mila 2014! Vilka olika sträckor finns? Hur ser terrängen ut? Är hamburgare den bästa maten inför loppet? Vilka sorts intervaller passar bäst som uppladdning för min sträcka? Hur är din dagsform? Får vi iho

Det här är banlängderna för 10-mila 2014! 😀

Sträcka Banlängd Gaffling
1: 7 km, Ja
2: 7 km , Ja
3: 5 km , Nej
4: 7 km, Ja
5: 9 km , Ja

Hej Allihopa!

Här kommer några notiser från ett planeringsmöte inför 2014 där vi har diskuterat det gångna året och planerat lite inför 2014. Bland annat så planerade vi in följande läger:

*28-30 Mars i Gnesta/Nyköping - Läger i samma stil som vi hade i

Låter hur grymt som helst!! Riktigt bra planerat! 😀

Vilka vill springa Jukola? Hur många sträckor är det?

Jag springer gärna om det blir!

Så här ser sträckorna ut på Jukola:

1) 5,2 km
2) 5,1 km
3) 6,8 km
4) 7,7 km

Inkl. 1000 m snitsel på varje bana

Jag med! Det enda jag är rädd för är båtresan 😛 Hatar sånna stora båtar 😛 Haha!! Ni sprang ju riktigt bra förra året. Vore grymt att göra en repris! 😀

Jag hade gärna hängt med på Jukola men det får bli nåt annat år eftersom jag tar studenten fredag den 13 juni. Men jag hoppas ni springer grymt så får jag ännu en grej att fira den helgen! 😀

Men 10-MILA är jag helt klart taggad på!!! Min form just nu är

Just det, du ska ju ta och sluta skolan då 😉 Det är en helt okej undanflykt att inte vara med då 😉 Du hinner komma i form Mikaela. Jag har ju gått och blivit sjuk igen nu också. Så får bli stenhård träning sen 😀

Sent om siders aktiverar även jag mig här.

Kan ju säga att min första och hittills enda medverkan i 10Mila som var förra året var bland det värsta jag gjort. Jag hade sån ångest över att jag förstörde för laget när jag virrade runt i skogen. Speciellt nä

12