Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:36Aftonbladet, behöver man säga mer?
Det är inte för mycket fotboll utan för lite av det andra 😉 Alltså MER sport i tv...
Aftonbladet, behöver man säga mer?
Det är inte för mycket fotboll utan för lite av det andra 😉 Alltså MER sport i tv...
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 15:37Jag har funderat på om det skulle gå att få ett zlatanfilter? På text-tv t ex?
Men jämför med t ex dans och konståkning ... konståkning får man se en del, fast inte 17 får man se alla deltävlingar före finalen, dans visas huvudsakligen som sammandrag en
Jag har funderat på om det skulle gå att få ett zlatanfilter? På text-tv t ex?
Men jämför med t ex dans och konståkning ... konståkning får man se en del, fast inte 17 får man se alla deltävlingar före finalen, dans visas huvudsakligen som sammandrag en
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 16:32Jag föredrar Katarina Witt framför Zlatan 10 gånger av 10.
Jag föredrar Katarina Witt framför Zlatan 10 gånger av 10.
Quote from ellen olsson on 7 September 2009, 16:40Om de visade Katarina Witt 24x7 kanske jag skulle skaffa en TV...
Om de visade Katarina Witt 24x7 kanske jag skulle skaffa en TV...
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 09:25"Det är inte för mycket fotboll utan för lite av det andra Alltså MER sport i tv... "
jag håller med. Var tog cykeln vägen. Eurosport är det ända kanalen som har cykel på min TV. Men då sänder man bara de bitar som får plats medan all annan sport får fu
"Det är inte för mycket fotboll utan för lite av det andra Alltså MER sport i tv... "
jag håller med. Var tog cykeln vägen. Eurosport är det ända kanalen som har cykel på min TV. Men då sänder man bara de bitar som får plats medan all annan sport får fu