Quote from Guest on 26 January 2014, 14:51Jag är 13år och undrar hur jag kan utveckla min löpning?
Jag är 13år och undrar hur jag kan utveckla min löpning?
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 15:01Undersök friidrottsklubbar i närheten vad det har att erbjuda och vad det finns för tränare!
Undersök friidrottsklubbar i närheten vad det har att erbjuda och vad det finns för tränare!
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 20:30Tränar 3-5 gånger i veckan + handbollsträningar. Undrar hur jag kan utveckla den på ett effektivt sätt
Tränar 3-5 gånger i veckan + handbollsträningar. Undrar hur jag kan utveckla den på ett effektivt sätt
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 21:17Bara du inte tränar för mycket. Det kan ta lång tid att vänja kroppen med att träna många pass i veckan. Oftast är det benhinnorna som blir ömma på underbenen. Ha koll på det och lugna ner dig då! 😉
Vad tränar du nu för löpning? Bra i ung ålder är att
Bara du inte tränar för mycket. Det kan ta lång tid att vänja kroppen med att träna många pass i veckan. Oftast är det benhinnorna som blir ömma på underbenen. Ha koll på det och lugna ner dig då! 😉
Vad tränar du nu för löpning? Bra i ung ålder är att
Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2014, 22:40Hej Viktor! 🙂
Jag har en son på 14 år som tränar både handboll och fotboll och dessutom går idrottsprofil på sin högstadieskola. Det blir mängder med träning och matcher, 7 dagar i veckan. Han gjorde MalmöMilen förra året på 50 minuter blankt utan någo
Hej Viktor! 🙂
Jag har en son på 14 år som tränar både handboll och fotboll och dessutom går idrottsprofil på sin högstadieskola. Det blir mängder med träning och matcher, 7 dagar i veckan. Han gjorde MalmöMilen förra året på 50 minuter blankt utan någo
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 08:11Vilken typ av löpning vill du bli bättre på, vilka distanser?
Vilken typ av löpning vill du bli bättre på, vilka distanser?