Quote from Fredric Lagerström on 3 October 2009, 14:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 15:23Då drabbas jag av plötslig minnesförlust. Vem är jag? Var bor jag? 🙂
Då drabbas jag av plötslig minnesförlust. Vem är jag? Var bor jag? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 16:03Dum fråga kanske, men alla som cyklar har väl inte en cykeldator? Efter att mitt fäste till min Garmin 705 gick sönder så har jag den i en ficka och där är det ju svårt att se om man cyklar över el under 30 km/h sedan är det väll en marginal på det även
Dum fråga kanske, men alla som cyklar har väl inte en cykeldator? Efter att mitt fäste till min Garmin 705 gick sönder så har jag den i en ficka och där är det ju svårt att se om man cyklar över el under 30 km/h sedan är det väll en marginal på det även
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 16:41Du menar att du ifrågasätter polisens case i uppsåtsdelen? Bra vinkel.
Du menar att du ifrågasätter polisens case i uppsåtsdelen? Bra vinkel.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 17:06Tror du att det är en ursäkt som domstolen tar hänsyn till?
Tror du att det är en ursäkt som domstolen tar hänsyn till?
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 18:59"cyklar över el under 30 km/h sedan är det väll en marginal på det även om den nog är skarpare i de lägre hastigheterna"
Eftersom det finns en viss marginal så bör du klara dig på växel 53-19 och en kadens under 90, det behövs ingen cykeldator för att kä
"cyklar över el under 30 km/h sedan är det väll en marginal på det även om den nog är skarpare i de lägre hastigheterna"
Eftersom det finns en viss marginal så bör du klara dig på växel 53-19 och en kadens under 90, det behövs ingen cykeldator för att kä
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:52OOOOh, Silva, vilken skön bild och vilken skön cykeltröja! Flames och allt. Den såg jag inte i dolomiterna!
OOOOh, Silva, vilken skön bild och vilken skön cykeltröja! Flames och allt. Den såg jag inte i dolomiterna!
Quote from Fredric Lagerström on 3 October 2009, 21:26Domstolen tar hänsyn till vilken advokat du har råd att peta in. Rättsäkerhet
är en ekonomisk och medialt scooppotenciell fråga.
Domstolen tar hänsyn till vilken advokat du har råd att peta in. Rättsäkerhet
är en ekonomisk och medialt scooppotenciell fråga.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 22:38In Flames (t+)
In Flames (t+)
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 15:27Aadu, där måste jag säga emot dig en smula. I Sverige kan advokaterna inte trolla bort paragraferna, oavsett hur mkt de fakturerar. I vart fall inte så mkt.. 🙂
Aadu, där måste jag säga emot dig en smula. I Sverige kan advokaterna inte trolla bort paragraferna, oavsett hur mkt de fakturerar. I vart fall inte så mkt.. 🙂