Quote from Guest on 19 February 2009, 16:56Tänk er en tidning på mäktiga 132 sidor, späckad med artiklar om träning, intervjuer med träningsexperter, träningsprogram mm. Då har ni Outside Träning. Ett fullmatat magasin framtaget i samarbete med FunBeat, och med ett enda tema, nämligen träning.
F
Tänk er en tidning på mäktiga 132 sidor, späckad med artiklar om träning, intervjuer med träningsexperter, träningsprogram mm. Då har ni Outside Träning. Ett fullmatat magasin framtaget i samarbete med FunBeat, och med ett enda tema, nämligen träning.
F
Quote from Pernilla Liljegren on 19 February 2009, 17:06Schysst!
Schysst!
Quote from Peter Eriksson on 19 February 2009, 17:07Juste !
Juste !
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:13Är det bara jag som hakar upp mig lite på omslagsbilder där modellerna har helkonstiga löpsteg? Litar man på en tidning som försöker sälja idrottkompetens med bilder på motsatsen?
Är det bara jag som hakar upp mig lite på omslagsbilder där modellerna har helkonstiga löpsteg? Litar man på en tidning som försöker sälja idrottkompetens med bilder på motsatsen?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:16Tanken slog mig också...(H)
Tanken slog mig också...(H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:18Tänkte jag inte ens på ..... men så är jag ingen utpräglad löpare heller.
Har självklart beställt tidningen och ser fram mot att få läsa den.
Tänkte jag inte ens på ..... men så är jag ingen utpräglad löpare heller.
Har självklart beställt tidningen och ser fram mot att få läsa den.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:25Så klart kommer jag att testa tidningen!! Det viktigaste är väl innehållet i tidningen och inte modellens löpsteg, tycker jag. Jag skall ge tidningen några chanser. Suveränt med en tidning om olika träningar. Oftast är det löpning, skidor eller någon anna
Så klart kommer jag att testa tidningen!! Det viktigaste är väl innehållet i tidningen och inte modellens löpsteg, tycker jag. Jag skall ge tidningen några chanser. Suveränt med en tidning om olika träningar. Oftast är det löpning, skidor eller någon anna
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:45Tycker det ser ut som om de forcerar uppför knixiga granithällar...svårt att få till det perfekta steget då. De ser väldigt glada ut förövrigt. 🙂
Tycker det ser ut som om de forcerar uppför knixiga granithällar...svårt att få till det perfekta steget då. De ser väldigt glada ut förövrigt. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:15Var det ingen mer än jag som undrade varför ni gjorde jobbet gratis
? (H)
Var det ingen mer än jag som undrade varför ni gjorde jobbet gratis
? (H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:24Nä nu blir jag tokig - jag ser inte bilden alla pratar om?!
Nä nu blir jag tokig - jag ser inte bilden alla pratar om?!