Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte jag heller.... 🙁

Aha...nu har Fredrikas å Fia-Lottas störning satt sig på synen. Det här var faktiskt något som jag tidigare befarade...men kanske inte vågade tipsa dom om...Hysterisk blindhet..(Vanlig runt 1900 typ..) Jag tror att om ni tränar MERA så försvinner den nog.

Och den handlar om som alla andra såkallade "träningstidningar" om löpning, löpning och ännu mer löpning? Vad är det att skriva om, ett par löpardojor på 132 sidor?

Njaee läser man omslaget på bilden så står det cykling,löpning,triathlon,paddling,multisport och klättring.... så bara löpning verkar det ju inte vara ....

Jag håller med dig Bruce Lee....men är det inte så att det är vi Funbeatare som har skrivit tidningen????? Eller är jag (Som vanligt!?) helt av banan:-(//Kjell

Lite bitter idag... två månader innan ortopeden behagar ta emot mig för att se varför operationen gick fel...

Kul att förhandsbeställningarna trillar in för fullt!

Vad skumt att ni inte ser tidningsomslaget några av er. Såvida vi inte missförstår varandra. Det är alltså bilden som är inklippt i nyheten som avses.

Ska också förtydliga att materialet _inte_ är sk

Hoppas att du får något ut av det, Olle.

Omslaget syns klart o otydligt.

Ähhhh....vi har väl alla våra tunga dagar...å vad jag förstår så har du en massa ytterligare framför dig. Du får nog ta stötarna själv när dom nu kommer....men glöm aldrig att Funbeat kommer att finnas kvar och där är du en del. Kämpa på Mr Bruce Lee.....

Nix, jag ser ingen bild någonstans i texten, de enda bilder jag ser på sidan är folks nunor. (Firefox 306 på Mac OS X 10.4)

EDIT: nu tror jag jag fattar varför, den ligger i en katalog /ads, som jag har blockat via adblock (H)