Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:28Vad konstigt (och vansinnigt irriterande) :@
Vad konstigt (och vansinnigt irriterande) :@
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 21:30Peter vi riktigt trendiga kör Google Chrome!
Peter vi riktigt trendiga kör Google Chrome!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:38Ser du den om du öppnar länken:
http://www.funbeat.se/_images/ads/outsidetraning2009.gif
Ser du den om du öppnar länken:
http://www.funbeat.se/_images/ads/outsidetraning2009.gif
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 21:40LG: Om du frågade mig så har jag sett den där bilden hela tiden - men då jag tänker efter sitter jag här med firefox på min linuxdator - ska kolla med chrome på windows...återkommer i nästa inlägg 🙂
LG: Om du frågade mig så har jag sett den där bilden hela tiden - men då jag tänker efter sitter jag här med firefox på min linuxdator - ska kolla med chrome på windows...återkommer i nästa inlägg 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:41Nu ser jag Södra Länken..//Kjell.
Nu ser jag Södra Länken..//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 21:42Åjovisst syns den i Chrome också!
Åjovisst syns den i Chrome också!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:55Visst är det mysko? Jag börjar tro att det kan vara någon säkerhetsinställning i de datorer som inte visar bilden?
Visst är det mysko? Jag börjar tro att det kan vara någon säkerhetsinställning i de datorer som inte visar bilden?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:25Åh tack Christer - jag är trendig! 😀 Det är nog första gången.
Det verkar f.ö. som trevlig läsning. Jag beställer (t+)
Åh tack Christer - jag är trendig! 😀 Det är nog första gången.
Det verkar f.ö. som trevlig läsning. Jag beställer (t+)
Quote from ellen olsson on 19 February 2009, 22:48De riktigt coola kör egenutvecklad browser! 🙂
De riktigt coola kör egenutvecklad browser! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2009, 22:52Hade det bara varit html hade det väl gått lätt - men med allt javascript, actionscript, olika bildformat mm mm så blir det lite jobbigt...
Hade det bara varit html hade det väl gått lätt - men med allt javascript, actionscript, olika bildformat mm mm så blir det lite jobbigt...