Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimning14th FINA World Masters Championc …
You need to log in to create posts and topics.

12

tyvärr finns där ingen kontrol av tider. så du ska bara skriv upp en tid som är under kvaltiden.

det som händer under tävling är att om du inte klara kvaltider under tävling få du ingen resultat och få något DNF på resultat listan.

men det är bättre fö

Aha, då är jag med. Tack.
För mig är det bra eftersom jag inte har några officiella resultat i bassäng senaste året men å andra sidan skulle jag inte anmäla mig om jag inte visste att jag kunde klara kvaltiden.

Jag får fundera lite på distanserna. Det är

Får se till att bli lite äldre, typ 13 år..

för alla som inte klara VM kvaltider, ni ska inte ser det som ett dålig sak. VM är för de bäste. Vill du tälva och ser hur det gå tycker jag att ni ska i första hand var med på Masters-SM. i 2012 är det i Kristiansand. finns en tävling på funbeat koll

Johanna, det skulle vara jättekul om du dyker upp i Riccione. Efter alla diskussioner kunde det vara spännande att träffas.

Lennart, jag låter dig veta när det är bokat och klart. Jag hoppas som sagt att det ska funka med jobb och annat och också att jag kan stanna tillräckligt många dar för att både simma några kortare sträckor och OW-sträckan. Vi får se.

12