Quote from ellen olsson on 15 October 2008, 21:24Isåfall borde jag ligga på betydligt fler än ett oläst inlägg...
Isåfall borde jag ligga på betydligt fler än ett oläst inlägg...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 22:40Nu har jag också fått 2 olästa som inte finns. Konstigt konstigt.
Nu har jag också fått 2 olästa som inte finns. Konstigt konstigt.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 09:45Mystiken tätnar!
Mystiken tätnar!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 10:35Det beror på ett litet fel som uppträder när man byter rubrik på en diskussion i efterhand. Felet kommer att lösas vid nästa uppgradering.
Det beror på ett litet fel som uppträder när man byter rubrik på en diskussion i efterhand. Felet kommer att lösas vid nästa uppgradering.
Quote from Mikaela Lexén on 16 October 2008, 10:53När jag klickar på "diskussionslistan" så visar siffran fler diskussioner än vad antalet som är listade, men när jag klickar på den lilla pilen brevid och kommer till "första olästa" så stämmer det igen...
När jag klickar på "diskussionslistan" så visar siffran fler diskussioner än vad antalet som är listade, men när jag klickar på den lilla pilen brevid och kommer till "första olästa" så stämmer det igen...
Quote from mårten jansson on 16 October 2008, 17:29Åh, jag blir alltid lika besviken när de där två inte dyker upp 🙁
Åh, jag blir alltid lika besviken när de där två inte dyker upp 🙁