Quote from Guest on 29 June 2007, 17:02Tjohopp!
Om ca 5 månader (20 veckor) åker jag till thailand med mina vänner!! 😀
Vi ska vara borta i en månad och jag tänkte att jag skulle bli lite fit tills det. Lika bäst att börja redan nu så att de förhoppningsvis leder till en ny livvstil, och att j
Tjohopp!
Om ca 5 månader (20 veckor) åker jag till thailand med mina vänner!! 😀
Vi ska vara borta i en månad och jag tänkte att jag skulle bli lite fit tills det. Lika bäst att börja redan nu så att de förhoppningsvis leder till en ny livvstil, och att j
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 17:12Hej hopp! Trevligt, har lagt upp träningsschema med start på måndag och att hålla 3-timmars mat är nog ett måste om jag ska palla med alltihoppa, så jag är gärna med och tar del av peppning samt gör så gott jag kan så vi tillsammans når ett bra resultat!
Hej hopp! Trevligt, har lagt upp träningsschema med start på måndag och att hålla 3-timmars mat är nog ett måste om jag ska palla med alltihoppa, så jag är gärna med och tar del av peppning samt gör så gott jag kan så vi tillsammans når ett bra resultat!
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 18:10Heloo =)
Åh så trevligt att du vill hänka på!
jag tränar en hel del men jag har inget specifikt träningsschema direkt..
Men jag kör styrka ungefär varannan dag. Va nere på gymmet idag och fixade ett nytt program. kör jag spinning när det passar med jobbe
Heloo =)
Åh så trevligt att du vill hänka på!
jag tränar en hel del men jag har inget specifikt träningsschema direkt..
Men jag kör styrka ungefär varannan dag. Va nere på gymmet idag och fixade ett nytt program. kör jag spinning när det passar med jobbe
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 22:21Har en del kilon att gå ner, men har grundfysen, bara blivit lite bekväm och inte riktigt försökt på riktigt! Nu skall det ske.
Damn, härligt att jobba där motivationen lär ju vara på topp, och du har bästa förutsättningarna inför din resa, avis! Jag kör
Har en del kilon att gå ner, men har grundfysen, bara blivit lite bekväm och inte riktigt försökt på riktigt! Nu skall det ske.
Damn, härligt att jobba där motivationen lär ju vara på topp, och du har bästa förutsättningarna inför din resa, avis! Jag kör
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 09:52åh shit pommes va tidigt du går upp! de hade jag aldrig klarat!
inte dåligt!
Ditt tränings schema låter ju super! jag ska me försöka fixa nått lite mer organiserat men jag jobbar så dumt...
Jo jag älskar att köra gruppträningar men mitt gym har inga sån
åh shit pommes va tidigt du går upp! de hade jag aldrig klarat!
inte dåligt!
Ditt tränings schema låter ju super! jag ska me försöka fixa nått lite mer organiserat men jag jobbar så dumt...
Jo jag älskar att köra gruppträningar men mitt gym har inga sån
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 12:00Godmorgon, sovit till 11 idag 🙂 Ja fördelen med att h hund och lång väg att åka till jobbet, blir långa dagar, men det skulle de nog bli framför soffan med om jag inte gjorde något alls, så känns skönt att disponera kommande tiden för mig själv.
Jag ho
Godmorgon, sovit till 11 idag 🙂 Ja fördelen med att h hund och lång väg att åka till jobbet, blir långa dagar, men det skulle de nog bli framför soffan med om jag inte gjorde något alls, så känns skönt att disponera kommande tiden för mig själv.
Jag ho
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 10:08Todelooo!
Det blev ingen runda igår. Min kära far hade svensexa, (han gifter sig på lördag=)) så jag fick ställa upp som chafför, får ta rundan idag istället.
Bra att du har ett långsiktigt mål, blir så väldans stressigt annars ju.
alltså angående maten
Todelooo!
Det blev ingen runda igår. Min kära far hade svensexa, (han gifter sig på lördag=)) så jag fick ställa upp som chafför, får ta rundan idag istället.
Bra att du har ett långsiktigt mål, blir så väldans stressigt annars ju.
alltså angående maten
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 10:40Godmorgon! Nåväl inte gör det väl något om turen blir idag inte, du har säkert tränat magen massa av skratt kanske? 🙂
Jag tror som du på långsiktighet, så att orken,viljan och motivationen håller sig, dock vill jag att det ska vara måndag nu. Känner mi
Godmorgon! Nåväl inte gör det väl något om turen blir idag inte, du har säkert tränat magen massa av skratt kanske? 🙂
Jag tror som du på långsiktighet, så att orken,viljan och motivationen håller sig, dock vill jag att det ska vara måndag nu. Känner mi
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 09:29Godmorning!
Det ser rikrigt bra ut hörre ´du 🙂 Vad är de för protein pulver du har? jag har sojaprotein som jag dricker när jag tränar å om jag tar en sväng innan frukost.. väldans bra =) Börjar sent idag så ska gå till stan (6km) å hämta min cykel nu
Godmorning!
Det ser rikrigt bra ut hörre ´du 🙂 Vad är de för protein pulver du har? jag har sojaprotein som jag dricker när jag tränar å om jag tar en sväng innan frukost.. väldans bra =) Börjar sent idag så ska gå till stan (6km) å hämta min cykel nu
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 05:58Morning tjejen!
Phu, nyduschad och nyäten efter powerwalken! Gick bra idag med!
Jag använder Star Nutrition Whey-80 och lite annat till det 😉Jag tycker absolut att vi kan uppdatera varandra, mitt mål är att minsa i volym först och främst så måttbande
Morning tjejen!
Phu, nyduschad och nyäten efter powerwalken! Gick bra idag med!
Jag använder Star Nutrition Whey-80 och lite annat till det 😉
Jag tycker absolut att vi kan uppdatera varandra, mitt mål är att minsa i volym först och främst så måttbande