Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 20:35Tjingeling. Trist att det inte blev nån inlines tur för dej, de som e så skojjigt!!! Kommer sunshines days snart får vi hoppas på!
Körde axlar och rygg idag, kändes bra, men både biceps och triceps ömmade idag vill jag lova. Härligt med lite vila imorgon
Tjingeling. Trist att det inte blev nån inlines tur för dej, de som e så skojjigt!!! Kommer sunshines days snart får vi hoppas på!
Körde axlar och rygg idag, kändes bra, men både biceps och triceps ömmade idag vill jag lova. Härligt med lite vila imorgon
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 21:50Tjingeling. Trist att det inte blev nån inlines tur för dej, de som e så skojjigt!!! Kommer sunshines days snart får vi hoppas på!
Tjingeling. Trist att det inte blev nån inlines tur för dej, de som e så skojjigt!!! Kommer sunshines days snart får vi hoppas på!
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 21:55Nä du svårt med sånna uppslag angående sånna som gått ner! Men jag har en hemsida att rekomendera som man blir grymt taggad av! Linda Fodor-Egelstig, laddar för sin form via en blogg.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5825
Följe
Nä du svårt med sånna uppslag angående sånna som gått ner! Men jag har en hemsida att rekomendera som man blir grymt taggad av! Linda Fodor-Egelstig, laddar för sin form via en blogg.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5825
Följe
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 13:47Heloooo!
aah bra sida ju, lite kul å följa en sån blogg!
Du hade jag oxå en trevlig blogg, å bilddagbok med såg jag=) så nu har jag spanat!! Jag vill också börja blogga ju, men jag är så väldans lat så ibland blir de inga uppdateringar på sketa länge...
Heloooo!
aah bra sida ju, lite kul å följa en sån blogg!
Du hade jag oxå en trevlig blogg, å bilddagbok med såg jag=) så nu har jag spanat!! Jag vill också börja blogga ju, men jag är så väldans lat så ibland blir de inga uppdateringar på sketa länge...
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 21:41J vistt är den bra!
Hurtig du vart idag, bra de 🙂 Keep it up! Nu måste jag sussa lite haha! Skriver mer imorgon. Pyss på hurtigaste tjejen! Duktig är du, likaså en inspiration! Kram
J vistt är den bra!
Hurtig du vart idag, bra de 🙂 Keep it up! Nu måste jag sussa lite haha! Skriver mer imorgon. Pyss på hurtigaste tjejen! Duktig är du, likaså en inspiration! Kram