Quote from Guest on 31 March 2008, 10:28Hej,
Har anmalt mig till 20km i Bryssel som gar den 25 maj i ar vilket jag ser fram emot. Men, nu nar det verkligen galler sa hoppar min loparkompis av och satsar pa yoga istallet... Visserligen tycker jag om att springa sjalv, men det hade varit kul att
Hej,
Har anmalt mig till 20km i Bryssel som gar den 25 maj i ar vilket jag ser fram emot. Men, nu nar det verkligen galler sa hoppar min loparkompis av och satsar pa yoga istallet... Visserligen tycker jag om att springa sjalv, men det hade varit kul att
Quote from Jonas Täng on 31 March 2008, 10:38Åh, vad synd, jag ska inte dit förrän i början av juni nästa gång! Men fortsätter du träna efter loppet och vill ta en löptur på kvällen 3/6 så ställer jag upp 🙂
Åh, vad synd, jag ska inte dit förrän i början av juni nästa gång! Men fortsätter du träna efter loppet och vill ta en löptur på kvällen 3/6 så ställer jag upp 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 14:36Ja, det var synd... men om jag ar har dne 3/6 sa absolut, en loptur det skulle vara trevligt!
Ja, det var synd... men om jag ar har dne 3/6 sa absolut, en loptur det skulle vara trevligt!
Quote from Jonas Täng on 31 March 2008, 15:45Toppen, jag hör av mig när det börjar bli dags!
Toppen, jag hör av mig när det börjar bli dags!