Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlon220Triathlon magazine
You need to log in to create posts and topics.

Någon här som prenumererar på tidningen? Vad tycker ni?
Jag köpte ett exemplar igår och den verkar intressant, har inte läst hela än. Massor och åter massor av reklam men så är ju alla engelska&amerikanska tidningar. Det var också en DVD med denna gång (

Jag prenumererade på 220 under ett år.
Tycker att det var givande, eftersom jag är väldigt ny på det här med triathlon (och var ännu nyare då...)
Förnyade inte prenumerationen då jag tyckte att den hade lite samma stuk som Runner´s World - dvs samma art

Triathlete Magazine - Amerikanska är mycket bättre tycker jag. Alternativt Triathlon Plus från UK!

Jag måste hålla med Jenny om Triathlete Europe, har läst 4 nummer nu och är mycket nöjd med den!

Brukar köpa Triathlon Plus, den tycker jag är inspirerande.

Håller med Jenny, Triathlete Europe är bra, men aningen dyr.

Tycker alla idrottstidningar är likadana. På våren är det "stort skotest", "så kommer du i form". På sommaren "formtoppa rätt" eller "undvik skador i tävlingssäsongen" eller "så jobbar proffsen

Någon som vet var man köper Triathlon Europe i Göteborg?
Har nästan läst ut 220:an (har lite reklam kvar att gå igenom) och med handen på pannan så var den inte värd 89kr.

Jag lyckades köpa Triathlete Europe på Pressbyrån på centralen, den som ligger närmast Burger King vill jag säga.

Erik: Tack, får bli en sväng dit i morgon. Förr fanns det en pressbyrå(?) inne i 5:an (nära fiskaffären) som hade massor med tidningar. Ska kolla där också.

+1 på Triathlon Plus som bästa (europeiska) tidning.