Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlon220Triathlon magazine
You need to log in to create posts and topics.

Jag köpte: Triathlon 220 nr 250, Triathlon Plus nr 18 och Triathlon europe nr 316. Har inte läst allt i alla men den jag läser mest är Triahlon europe. Blir nog att prenumerera på den så att jag klarar av vintern som nu sakta smyger på oss.

PS. Pressbyr

Jag började premenuera på Thriathlete Europe idag. Hade ett erbjudande på mailen med 18 nummer för 49 euro+ en t-shirt och en vattenflaska. Jag är nöjd med priset då jag betalar/betalat över 100kr per nummer på pressbyrån.

Äh, då han du före mig. Jag skall också hoppa på men skulle gärna välja en nummer extra istället för allt man får "gratis".

Va nu då? Jag fick ett brev idag att min prenumeration av Triathlete Europe upphör och att jag i stället kommer att få 220 Triahtlon Magazine?!

Och att om det inte är OK så måste jag meddela genast för att få pengarna tillbaka.
Detta måste göras senast

Jag har en iPad-prenumeration Triathlete Europe som jag förlängde i februari (1 år), fast för någon vecka sedan såg det konstigt ut. Det stod helt plötsligt att jag hade "0 credits remaining"... Har inte kontaktat app-utgivaren ännu eftersom jag trodde at

Jag har skrivit och klagat... får se vad de svarar. Maj numret är sista på iTunes. Alla andra tidningar har Juni ute. Kanske byta till Triathlete utan Europe. Fast som e-tidning.
Skit också. Har en hyllmeter med Triathlete Europe och gillar den bäst av d

http://triathlete-europe.competitor.com/2014/05/12/triathlete-europe-print-resources-shifted-to-website

Triathlete Europe To Go Digital-Only

By Triathlete Europe
Published May 12, 2014

Competitor Media UK Limited today announced the company’s

Tack för att du hittade det. Känns väldigt oseriöst att att inte ha den länken permanent på första sidan. Jag, som har en digital prenumeration, har inte blivit kontaktad på något sätt.

Håller med dig, jag såg det i deras twitterflöde.

Tack Kim.
Jag tycker ju att de kunde ju ha skrivit det samma i brevet. Nu skrev de bara att min prenumeration skulle upphöra och bytas till 220 Triathlon Magazine... 🙁

Fick ett mejl från 220 Triahlon Magazine att man nu fick 60 dagar gratis provperiod