Quote from Guest on 10 April 2009, 20:38Varför gör man så här? Direkt när jag kom hem från Täby och TEC 50 miles anmälde jag mig till 24-timmars 27-28 juni. Detta trots att jag vet hur jobbigt det är och hur hemskt man mår efteråt. Det behövs två års återhämtning innan man vågar sig på det ige
Varför gör man så här? Direkt när jag kom hem från Täby och TEC 50 miles anmälde jag mig till 24-timmars 27-28 juni. Detta trots att jag vet hur jobbigt det är och hur hemskt man mår efteråt. Det behövs två års återhämtning innan man vågar sig på det ige
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 20:48Jag tror att löpning gör att man inte tänker helt klart alla gånger. Men vad vet jag, som tycker att ett marathon är aplångt. Jag kommer sitta bakom datorn och heja på dig "Slättis".
Jag tror att löpning gör att man inte tänker helt klart alla gånger. Men vad vet jag, som tycker att ett marathon är aplångt. Jag kommer sitta bakom datorn och heja på dig "Slättis".
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 21:19Slättis, jag såg dig sista timmen av 24-timmarsloppet för två år sedan. Jag var också en av dem som "tvingade" dig att fortsätta ut på sista varvet i väntan på slutsignalen. Jag var också den som gick efter dig med en mugg dricka och för att försäkra mig
Slättis, jag såg dig sista timmen av 24-timmarsloppet för två år sedan. Jag var också en av dem som "tvingade" dig att fortsätta ut på sista varvet i väntan på slutsignalen. Jag var också den som gick efter dig med en mugg dricka och för att försäkra mig
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:52Jag stod vid sidan om, mer eller mindre alla 24 timmarna. Plus ett antal före och efter.
Detta med långa tidslopp verkar vara något man ej bör göra, men likafullt försöker vi.
I förra veckan deltog ( obs. deltog = jag sprang inte så ofta ) i ett lopp som
Jag stod vid sidan om, mer eller mindre alla 24 timmarna. Plus ett antal före och efter.
Detta med långa tidslopp verkar vara något man ej bör göra, men likafullt försöker vi.
I förra veckan deltog ( obs. deltog = jag sprang inte så ofta ) i ett lopp som
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:49Springa i ett helt djävla dygn måste väl i alla fall klassas som sjukdom av Förseningskassan..???!!??...Eller hur!!!??? Å ändå så tror jag att det kanske är dom friskaste individerna som vi har som håller på med den här aktiviteten. 6H, 12H,24H,48H....etc
Springa i ett helt djävla dygn måste väl i alla fall klassas som sjukdom av Förseningskassan..???!!??...Eller hur!!!??? Å ändå så tror jag att det kanske är dom friskaste individerna som vi har som håller på med den här aktiviteten. 6H, 12H,24H,48H....etc