Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 18:27Jag vet K-G... Ingen helg passar alla. Jag kommer på någon av tiderna i alla fall, och i värsta fall får jag väl åka och jobba några timmar och komma tillbaka... 😉
Jag vet K-G... Ingen helg passar alla. Jag kommer på någon av tiderna i alla fall, och i värsta fall får jag väl åka och jobba några timmar och komma tillbaka... 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:16Nu är det en månad kvar till tillställningen på Knorren i Trollhättan.
För tillfället har jag 85 på en lista.
24H + 12H + 6H + ? = 35 + 12 + 28 + 10 ( ej bestämt tidsrymd )
Det finns plats för fler.
Av de 85 gissar jag att ca. 10 ej kommer p.g.a. skada, s
Nu är det en månad kvar till tillställningen på Knorren i Trollhättan.
För tillfället har jag 85 på en lista.
24H + 12H + 6H + ? = 35 + 12 + 28 + 10 ( ej bestämt tidsrymd )
Det finns plats för fler.
Av de 85 gissar jag att ca. 10 ej kommer p.g.a. skada, s
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:23Kul med 3H K-G!
Kul med 3H K-G!
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:48Hotellrum bokat!
Min första start i ett 12h - ska bli oerhört spännande att få springa igenom midsommarnatten 🙂
Hotellrum bokat!
Min första start i ett 12h - ska bli oerhört spännande att få springa igenom midsommarnatten 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 18:51Nu blir det beslutsångest... 3H är ju ett alternativ eftersom jag jobbar till kl. 15.30 den 26:e och börjar igen kl. 06.45 den 27:e.... men fram till midnatt skulle ju vara möjligt att springa... det är en viss tjusning med att springa på natten...
K-G
Nu blir det beslutsångest... 3H är ju ett alternativ eftersom jag jobbar till kl. 15.30 den 26:e och börjar igen kl. 06.45 den 27:e.... men fram till midnatt skulle ju vara möjligt att springa... det är en viss tjusning med att springa på natten...
K-G
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 19:22I annat fall kan du få min, jag har redan ett par och det är utrymmesproblem i troféhyllan.
I annat fall kan du få min, jag har redan ett par och det är utrymmesproblem i troféhyllan.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 10:51Har aldrig sprungit så här länge innan. Funderat på 3h eller 6h
Om jag väljer 6h. Äter man något under tiden då? Och vad?Alexander
http://painistemporarygloryisforever.blogg.se
Har aldrig sprungit så här länge innan. Funderat på 3h eller 6h
Om jag väljer 6h. Äter man något under tiden då? Och vad?
Alexander
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:46Jaha, då var man både anmäld och betald! Första ultraloppet någonsin!! 12H och springa hela natten lång, vad har jag gett mig in på? Jag är nyfiken och förväntansfull och lite nervös så kom gärna med tips och goda råd, vad är det som gäller, ni som har va
Jaha, då var man både anmäld och betald! Första ultraloppet någonsin!! 12H och springa hela natten lång, vad har jag gett mig in på? Jag är nyfiken och förväntansfull och lite nervös så kom gärna med tips och goda råd, vad är det som gäller, ni som har va
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 12:04Just nu har jag 98 på listan för de jag tror vill komma.
Det är bäst med en Brask-lapp.Högst upp ser jag här på Funbeat 14 namn som har loppet i sin "kalender".
De 2 längst bak i listan kommer ej. Det vet jag.
Någon mer?
Just nu har jag 98 på listan för de jag tror vill komma.
Det är bäst med en Brask-lapp.
Högst upp ser jag här på Funbeat 14 namn som har loppet i sin "kalender".
De 2 längst bak i listan kommer ej. Det vet jag.
Någon mer?
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 12:15Jag kommer ej att starta, tyvärr.
Jag kommer ej att starta, tyvärr.