Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:23Jag tycker man kan snabbchecka med en kedjetolk, indikerar den utsliten kedja är det dags att ta fram tum-stocken.
Jag tycker man kan snabbchecka med en kedjetolk, indikerar den utsliten kedja är det dags att ta fram tum-stocken.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:33Tour-Magazine är sponsrat av Shimano
Tour-Magazine är sponsrat av Shimano
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:17David skrev: "och jag som har ett tiotal Mavic M 10-kedjor i källaren."
Hur kan du ha en kedja som inte ens finns med i Tours test !
Skämt åsido, har du någon aning om det är någon som fortfarande säljer dessa kedjor ?, dom verkar inte finnas på CRC län
David skrev: "och jag som har ett tiotal Mavic M 10-kedjor i källaren."
Hur kan du ha en kedja som inte ens finns med i Tours test !
Skämt åsido, har du någon aning om det är någon som fortfarande säljer dessa kedjor ?, dom verkar inte finnas på CRC län
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:25Jag tror att de har utgått ur CRCs sortiment. Jag köpte ganska många när de var nere i drygt sjuttio spänn. Jag klarar mig några år nu.
Jag vet inte ifall de finns kvar i Mavics sortiment. Se på Mavics hemsida.
Jag tror att de har utgått ur CRCs sortiment. Jag köpte ganska många när de var nere i drygt sjuttio spänn. Jag klarar mig några år nu.
Jag vet inte ifall de finns kvar i Mavics sortiment. Se på Mavics hemsida.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:27"Tour-Magazine är sponsrat av Shimano"
Och man kan ju förstå varför inga andra fabrikanter vill testa när man ser resultatet (H)
"Tour-Magazine är sponsrat av Shimano"
Och man kan ju förstå varför inga andra fabrikanter vill testa när man ser resultatet (H)
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:29Glöm inte Canyon som är deras största sponsor.
Glöm inte Canyon som är deras största sponsor.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 11:07Snabb sökning på Mavics sida ger inga resultat, det är bara att acceptera att man var stenkorkad och dumsnål som inte köpte 10 kedjor när man ändå beställde...
Andra förslag på prisvärda kedjor ?, KMC, Wipperman eller är det Campa original som gäller ?
Snabb sökning på Mavics sida ger inga resultat, det är bara att acceptera att man var stenkorkad och dumsnål som inte köpte 10 kedjor när man ändå beställde...
Andra förslag på prisvärda kedjor ?, KMC, Wipperman eller är det Campa original som gäller ?