Quote from Guest on 3 August 2011, 08:17en fortsättning på min föregående fråga. Har ni provat den långärmade tröjan. Finns ju även en s.k recovery tröja för simning... nu funderar jag på om inte den kommer fungera alldeles utmärk för skidåkning/rullskidsåkning?! Ska man gå på recovery direkt e
en fortsättning på min föregående fråga. Har ni provat den långärmade tröjan. Finns ju även en s.k recovery tröja för simning... nu funderar jag på om inte den kommer fungera alldeles utmärk för skidåkning/rullskidsåkning?! Ska man gå på recovery direkt e
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 08:27recovery swim tröjan har ett mesh liknande tyg på fram & baksida. den fungerar alldeles utmärkt till träning, men om det är lite vind så vill du absolut ha något lager över.
recovery swim tröjan har ett mesh liknande tyg på fram & baksida. den fungerar alldeles utmärkt till träning, men om det är lite vind så vill du absolut ha något lager över.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 08:35ok, hade tänkt ha den under mitt craftställ i vinter. Men du tror att man enbart behöver denna... dvs då kanske man kan skippa den andra "Elite Long Sleeve Compression Top"?
ok, hade tänkt ha den under mitt craftställ i vinter. Men du tror att man enbart behöver denna... dvs då kanske man kan skippa den andra "Elite Long Sleeve Compression Top"?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 16:44det är varken eller. recovery tröjan blir väldigt kall om du har bara den under jackan, iaf krim magen och bröstet, Där undviker jag drag. men om du har en tröja mellan jackan och recovery tröjan så blir det super. men då får du nog vänta tills sept/okt n
det är varken eller. recovery tröjan blir väldigt kall om du har bara den under jackan, iaf krim magen och bröstet, Där undviker jag drag. men om du har en tröja mellan jackan och recovery tröjan så blir det super. men då får du nog vänta tills sept/okt n