Quote from Guest on 12 February 2012, 12:22Har nu fått hem
2XU PWX Mens Compression Tights storlek : ST och
2XU PWX Mens Long Sleeve Compression Top storlek: M.Visst sitter tightsen tight, men jag trodde compression skulle sitta tightare så det rent ska trycka på huden? Jag har iofs smala ben ,
Har nu fått hem
2XU PWX Mens Compression Tights storlek : ST och
2XU PWX Mens Long Sleeve Compression Top storlek: M.
Visst sitter tightsen tight, men jag trodde compression skulle sitta tightare så det rent ska trycka på huden? Jag har iofs smala ben ,
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 12:32Jag har vad: 40 och lår 60. Jag fick hjälp med att mäta upp av representanter från 2XU (agenten, antar jag) efter förra Sthml Tri. Jag gissar att måtten var snarlika då. Dom rådde mig till small, så det har jag på de vanliga och mina thermal. Finns det in
Jag har vad: 40 och lår 60. Jag fick hjälp med att mäta upp av representanter från 2XU (agenten, antar jag) efter förra Sthml Tri. Jag gissar att måtten var snarlika då. Dom rådde mig till small, så det har jag på de vanliga och mina thermal. Finns det in
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 15:49Okej, hur sitter Small på dig?
Tabellen är bara längd och vikt, så den är inte så hjälpande precis..Ingen annan som har erfarenhet och vilka storlekar har ni andra på 2XU och mått på lår,vader?
Okej, hur sitter Small på dig?
Tabellen är bara längd och vikt, så den är inte så hjälpande precis..
Ingen annan som har erfarenhet och vilka storlekar har ni andra på 2XU och mått på lår,vader?
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 15:58Oj, borde förstås sagt det också... 🙂
Small funkar utmärkt för mig, på båda byxorna (Elite, och Thermal heter respektive - typ). Jag känner inte att det skulle tillfört något att ha medium istället.
Oj, borde förstås sagt det också... 🙂
Small funkar utmärkt för mig, på båda byxorna (Elite, och Thermal heter respektive - typ). Jag känner inte att det skulle tillfört något att ha medium istället.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 16:22Okej, frågan är om inte jag skulle ha XS kanske? då jag har lite mindre vader och lår? vad tror du som har Small?
Känns ju som att man vill ha tight då det ändå är compressionskläder man betalat mycket för.
Okej, frågan är om inte jag skulle ha XS kanske? då jag har lite mindre vader och lår? vad tror du som har Small?
Känns ju som att man vill ha tight då det ändå är compressionskläder man betalat mycket för.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 16:49Svårt att råda dig, Alexander. Hoppas att andra hoppar in här med erfarenheter. Visst vill man känna att det tajtar till! Jag kan säga att jag är nöjd med small.
(Löplabbet Solna är outlet butik tills dom klappar igen, och jag köpte Salomon 3/4 byxor. To
Svårt att råda dig, Alexander. Hoppas att andra hoppar in här med erfarenheter. Visst vill man känna att det tajtar till! Jag kan säga att jag är nöjd med small.
(Löplabbet Solna är outlet butik tills dom klappar igen, och jag köpte Salomon 3/4 byxor. To
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 21:41Jämför dina lår och vadmått med de som står på 2xu hemsida. I tabellerna står det mått i centimeter.
Vader med compression socks, calf guards + calf sleeves
Lår med Compression leggings + quad sleevesDet känns väl som om tightsen är en kombination av o
Jämför dina lår och vadmått med de som står på 2xu hemsida. I tabellerna står det mått i centimeter.
Vader med compression socks, calf guards + calf sleeves
Lår med Compression leggings + quad sleeves
Det känns väl som om tightsen är en kombination av o
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 13:53okej tack, men hur lång är du? jag är 183 och då kanske XS blir korta?
okej tack, men hur lång är du? jag är 183 och då kanske XS blir korta?
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 14:24Oj. 173 cm.
Bra poäng. Du kanske måste köra korta tights och calfguards.
Oj. 173 cm.
Bra poäng. Du kanske måste köra korta tights och calfguards.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 15:24Det verkar nog så tyvärr, synd då jag även tänkte använda dem till recovery.. aja.. livet suger när man har smala ben 😉
Tack för hjälpen
Det verkar nog så tyvärr, synd då jag även tänkte använda dem till recovery.. aja.. livet suger när man har smala ben 😉
Tack för hjälpen