Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

En skillnad till som uppenbarade sig i en annan tråd är att 305 räknar kalorier baserat på sträcka och ger därmed inte något mått på förbrukade kalorier om man ställer in den på att man är inomhus. 310XT räknar kalorier baserat på pulsen istället, så med

Någon som fortfarande kan uppmana att köpa 305 istället för 310xt eller är det att satsa sina slantar på en modell under avveckling?

Visst är 305:an en modell under avveckling, det är helt klart, men det är väldigt få slantar för mycket funktionalitet. 310:an kostar mycket mer.

310XT är bäst (för jag har ju en sådan...). Om man är intresserad av triathlon är 310XT klockan med stort K. Den har multisport inställning som är skräddarsydd för just triathlon. Den visar när man skall simma, växla (T1) cykla (T2) och springa. Och man k

Det enda jag saknar på 305:an som 310 har är att den inte bara piper utan även vibrerar. Min 305:a har slutat pipa.

Batteriet dog efter 12 timmar och 1 minut på Vätternrundan så målet nästa år är sub 12

Den går att simma i jag körde Horlas 400 meter med

kolla bara hur många som har problem med sin 310xt...

Tack för all hjälp 🙂

Jag fick min 305:a utbytt just för högtalaren. Satte en bit tejp över högtalarhålen som svettskydd på den nya, och jo, pipen hörs bra genom tejpen. Tror dock att korrosion av högtalaren är en barnsjuka som inte finns kvar på nyare 305:or.

12