Quote from Guest on 14 May 2013, 21:13Jag ska ge bort min befintliga Garmin 310XT, så jag behöver skaffa en ny.
Vilket innebär att jag har ett val mellan 310 eller 910 (det är dom som är dom intressanta). Jag vet vad som skiljer dom åt på pappret (främst swim bassäng och OW samt höjdmätare).
Jag ska ge bort min befintliga Garmin 310XT, så jag behöver skaffa en ny.
Vilket innebär att jag har ett val mellan 310 eller 910 (det är dom som är dom intressanta). Jag vet vad som skiljer dom åt på pappret (främst swim bassäng och OW samt höjdmätare).
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 21:23Vet inte om du blir nåt klokare av det här men jag har en 305:a & en 910:a
Det som jag inte gillar med 910:an är knapparna lap/reset och start/stop, det är liksom en liten upphöjning runt dom och man får ingen "känsla" när man trycker på dom, har missat n
Vet inte om du blir nåt klokare av det här men jag har en 305:a & en 910:a
Det som jag inte gillar med 910:an är knapparna lap/reset och start/stop, det är liksom en liten upphöjning runt dom och man får ingen "känsla" när man trycker på dom, har missat n
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 21:43Om det nu är 800 kr tycker jag det är värt det för att få den snyggare 910:an, som kan bäras även som vanlig klocka till vardags, utan att den skriker "GPS-klocka".
Precis som Urban har jag 305:an och 910:an. Jag tycker dock precis tvärt om vad avser kna
Om det nu är 800 kr tycker jag det är värt det för att få den snyggare 910:an, som kan bäras även som vanlig klocka till vardags, utan att den skriker "GPS-klocka".
Precis som Urban har jag 305:an och 910:an. Jag tycker dock precis tvärt om vad avser kna
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 21:57Tänk om. 610:an är bäst, mest prisvärd och dessutom snygg. Ingen annan träningsklocka kan man bära vid alla tillfällen. (T+)
Tänk om. 610:an är bäst, mest prisvärd och dessutom snygg. Ingen annan träningsklocka kan man bära vid alla tillfällen. (T+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 07:45Varför vill man ha en träningsklocka när man inte tränar? Ragga på krogen? 😉
Varför vill man ha en träningsklocka när man inte tränar? Ragga på krogen? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 07:53Håller delvis med Anders om knapparnas storlek på 305:an, men jag har aldrig "kommit åt dom" oavsiktligt.
Har inte provat 310:an men knapparna ser ju ut att vara ungefär som på 305:an.
Håller delvis med Anders om knapparnas storlek på 305:an, men jag har aldrig "kommit åt dom" oavsiktligt.
Har inte provat 310:an men knapparna ser ju ut att vara ungefär som på 305:an.
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 08:32Varför man vill ha en träningsklocka när man inte tränar? Ja, för min del därför att jag tycker det är bra ibland att veta vad klockan är, eller rättare sagt, vad tiden är vid visst tillfälle.
Ska jag sedan träna på lunchen eller direkt efter jobbet sitte
Varför man vill ha en träningsklocka när man inte tränar? Ja, för min del därför att jag tycker det är bra ibland att veta vad klockan är, eller rättare sagt, vad tiden är vid visst tillfälle.
Ska jag sedan träna på lunchen eller direkt efter jobbet sitte
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2013, 08:50Visserligen är detta en Garmintråd men visst finns det andra träningsklockor som man kan använda jämt...
BILD:http://api.ning.com/files/Q0-pPg6YaoWdmxDILvCiE4qfEYiarVUgVOhv93Zt2AF9vhuaxM6OX*eurNjjSFqG9c7Q8IXmodU8P2pluKZ978MGxVKFUIxS/RCX5_front_zonepoint
Visserligen är detta en Garmintråd men visst finns det andra träningsklockor som man kan använda jämt...
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 10:46Tack för feedback.
Varför ge bort? Min fru vill ha en klocka som är enklare att använda än hennes nuvarande Suunto. Jag har själv haft en sån, och jag tyckte också att den var stökig, samt att det vore skönt för henne att slippa fotpod. Efter diskussione
Tack för feedback.
Varför ge bort? Min fru vill ha en klocka som är enklare att använda än hennes nuvarande Suunto. Jag har själv haft en sån, och jag tyckte också att den var stökig, samt att det vore skönt för henne att slippa fotpod. Efter diskussione
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 16:33Jag har bara erfarenhet av 305:an och jag har också varit med om att jag kommit åt knapparna av misstag. Jag tror det var en gång när jag försökte ta av eller på en lite för trång jacka som jag hade utanpå klockan...
Jag har bara erfarenhet av 305:an och jag har också varit med om att jag kommit åt knapparna av misstag. Jag tror det var en gång när jag försökte ta av eller på en lite för trång jacka som jag hade utanpå klockan...