Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska ge bort min befintliga Garmin 310XT, så jag behöver skaffa en ny.

Vilket innebär att jag har ett val mellan 310 eller 910 (det är dom som är dom intressanta). Jag vet vad som skiljer dom åt på pappret (främst swim bassäng och OW samt höjdmätare).

Vet inte om du blir nåt klokare av det här men jag har en 305:a & en 910:a
Det som jag inte gillar med 910:an är knapparna lap/reset och start/stop, det är liksom en liten upphöjning runt dom och man får ingen "känsla" när man trycker på dom, har missat n

Om det nu är 800 kr tycker jag det är värt det för att få den snyggare 910:an, som kan bäras även som vanlig klocka till vardags, utan att den skriker "GPS-klocka".

Precis som Urban har jag 305:an och 910:an. Jag tycker dock precis tvärt om vad avser kna

Tänk om. 610:an är bäst, mest prisvärd och dessutom snygg. Ingen annan träningsklocka kan man bära vid alla tillfällen. (T+)

Varför vill man ha en träningsklocka när man inte tränar? Ragga på krogen? 😉

Håller delvis med Anders om knapparnas storlek på 305:an, men jag har aldrig "kommit åt dom" oavsiktligt.
Har inte provat 310:an men knapparna ser ju ut att vara ungefär som på 305:an.

Varför man vill ha en träningsklocka när man inte tränar? Ja, för min del därför att jag tycker det är bra ibland att veta vad klockan är, eller rättare sagt, vad tiden är vid visst tillfälle.
Ska jag sedan träna på lunchen eller direkt efter jobbet sitte

Visserligen är detta en Garmintråd men visst finns det andra träningsklockor som man kan använda jämt...

BILD:http://api.ning.com/files/Q0-pPg6YaoWdmxDILvCiE4qfEYiarVUgVOhv93Zt2AF9vhuaxM6OX*eurNjjSFqG9c7Q8IXmodU8P2pluKZ978MGxVKFUIxS/RCX5_front_zonepoint

Tack för feedback.

Varför ge bort? Min fru vill ha en klocka som är enklare att använda än hennes nuvarande Suunto. Jag har själv haft en sån, och jag tyckte också att den var stökig, samt att det vore skönt för henne att slippa fotpod. Efter diskussione

Jag har bara erfarenhet av 305:an och jag har också varit med om att jag kommit åt knapparna av misstag. Jag tror det var en gång när jag försökte ta av eller på en lite för trång jacka som jag hade utanpå klockan...