Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

För två veckor sedan, när jag skulle tanka över ett pass, hände något konstigt. Det funkade inte. Det funkade dagen innan och normalt tankar jag in många pass i veckan.

Sen den dagen flyttas aldrig någon data om jag inte går in i klockan och ber den para

Pröva att tömma History-katalogen. Alla pass buffras där och det blir problem till slut. Bibliotek->Application Support->Garmin->Devices->siffror->History

Kanske att man kan behöva röja Activities-katalogen där också som innehåller alla FIT-filer, men ja

Det kommer inte hjälpa, däremot hjälper kanske ditt svar på vägen.

Jag saknar i din path, dvs den har glömt bort min klocka. Den gör tydligen det hela tiden.

Jag fortsätter att skriva svar till mig sjäv 🙂

Det verkar som om Macbook PRO 64 bitars, med 10.7 (Lion) och senaste communicator plugin inte funkar så bra ihop. Många har problem och inget officiellt har sagts 🙁

I Windows 7 blev jag tvungen att leta upp och installera Communicator pluginet i 32 bitars versionen av Internet Explorer. Pluginet funkade inte i 64 bitars programmet vilket var den webbläsare som startades då man tryckte på ikonen. När det väl var gjort

Det är nog inte en 64-bits fråga eftersom jag kör 64-bitars nu, däremot kan det mycket väl vara något som har hakat upp sig med senaste Mac OS -releasen som inte är så gammal. Jag använder 10.6.

jag har oxå problem med att tanka över. Fick en ny forerunner 310 xt eftersom den gamla la av, det är förändringar gjorda i menyerna, vet inte om det är något som jag inte fattar.. innan så tankades det över med en gång..

inte heller fattar jag hur man s

Vad råkar du ut för för problem med att se pulsen? För att se pulsen så lägger du till det datafältet på en av sidorna.

Manual: http://www8.garmin.com/manuals/Forerunner310XT_SVAnvandarhandbok.pdf

Någon som har löst problemet där klockan måste paras flera gånger?
Alltså Macanvändare, jag har 10.7.2
Jag måste para den för att föra över från klockan till anten sedan en ny parning för att TC ska hitta klockan.

12