Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 18:38Samma problem här. På något sätt gläder det ändå mig eftersom jag är ny macanvändare och trodde problemet mer satt mellan iMacen och stolen.
Jag inväntar lösningen som rimligen måste komma någon gång.
Samma problem här. På något sätt gläder det ändå mig eftersom jag är ny macanvändare och trodde problemet mer satt mellan iMacen och stolen.
Jag inväntar lösningen som rimligen måste komma någon gång.
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 22:02Det kom en ny ant-agent nu, testa om den gör någon skillnad.
Det kom en ny ant-agent nu, testa om den gör någon skillnad.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 20:41Inte hjälpte det mig i alla fall..
Inte hjälpte det mig i alla fall..
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 21:57Är du inte rädd om datat skulle jag testa ta en kopia på Library/Application Support/Garmin (library är Bibliotek i finder om man har svensk version) som backup.
Sedan avinstallera ANT Agent, radera katalogen Library/Application Support/Garmin/Devices oc
Är du inte rädd om datat skulle jag testa ta en kopia på Library/Application Support/Garmin (library är Bibliotek i finder om man har svensk version) som backup.
Sedan avinstallera ANT Agent, radera katalogen Library/Application Support/Garmin/Devices oc
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 21:34Nu har jag testat Fredriks förslag, utan resultat. Jag får fortfarande slå av/på klockan, datorn.
Några nya förslag?Riktigt irriterad nu.
Nu har jag testat Fredriks förslag, utan resultat. Jag får fortfarande slå av/på klockan, datorn.
Några nya förslag?
Riktigt irriterad nu.
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 22:32Jag tror jag har löst det...det funkar nu...för tillfället i alla fall!
Jag nollställde klockan.
Jag tror jag har löst det...det funkar nu...för tillfället i alla fall!
Jag nollställde klockan.