Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 21:34Jepp, jag var ute och cyklade MTB i söndags, körde spinningpasset igår.
Jepp, jag var ute och cyklade MTB i söndags, körde spinningpasset igår.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 22:44Kommer den inte ihåg datumet så ska den bytas ut. Stå på dig!
Kommer den inte ihåg datumet så ska den bytas ut. Stå på dig!
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 10:39Jag fick detta problemet efter en uppgradering i höstas.
Lämnade in den till Garmin & fick en ny.
Jag fick detta problemet efter en uppgradering i höstas.
Lämnade in den till Garmin & fick en ny.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 16:47De gånger jag skall köra inomhus på löpband, brukar jag låta klockan hitta satelliterna utanför före innan själva passet, just för att få till datumet.........
......ni menar alltså att efter senaste Firmware....så skall klockan inte behöva satellit-synk
De gånger jag skall köra inomhus på löpband, brukar jag låta klockan hitta satelliterna utanför före innan själva passet, just för att få till datumet.........
......ni menar alltså att efter senaste Firmware....så skall klockan inte behöva satellit-synk
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 18:29Klockan ska ha kommit ihåg datumet med varje firmware sedan tidernas begynnelse! Allt annat är felaktiga klockor, något som Garmin verkar haft många av!
Klockan ska ha kommit ihåg datumet med varje firmware sedan tidernas begynnelse! Allt annat är felaktiga klockor, något som Garmin verkar haft många av!
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 13:07Min klocka visa 3 minuter fel (tid på dygnet) när jag jämför med www.klocka.nu
Behöver jag ställa tiden? Går det?
Min klocka visa 3 minuter fel (tid på dygnet) när jag jämför med http://www.klocka.nu
Behöver jag ställa tiden? Går det?
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 13:50Som sagts ovan, enda sättet att ställa tiden på en Forerunner är att låta den synka mot satelliterna. Och sen ska tiden stämma inom nån miljarddels sekund eller så
Som sagts ovan, enda sättet att ställa tiden på en Forerunner är att låta den synka mot satelliterna. Och sen ska tiden stämma inom nån miljarddels sekund eller så
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 17:13Fast detta var 2 timmar efter att jag sprungit en runda på knappt en mil och med GPS inkopplad. Så fort borde den väl inte avvika?
Fast detta var 2 timmar efter att jag sprungit en runda på knappt en mil och med GPS inkopplad. Så fort borde den väl inte avvika?
Quote from Elias Engqvist on 20 March 2012, 00:42Klocka.nu visar bara tiden enligt din dator så det är den som går fel!
Klocka.nu visar bara tiden enligt din dator så det är den som går fel!
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:45Äh, vilken dum sida! Då är alltså GPS:en riktig ändå?
Kollade just mot min "radiokontrollerade" väckarklocka och då stämmer GPS:en exakt på sekunden.
#¤%& skitdator jag har... (H)
Äh, vilken dum sida! Då är alltså GPS:en riktig ändå?
Kollade just mot min "radiokontrollerade" väckarklocka och då stämmer GPS:en exakt på sekunden.
#¤%& skitdator jag har... (H)