Quote from Guest on 29 August 2011, 21:49Vill bara tipsa om att det verkar kommit ännu en ny firmware till 310XT
Changes made from version 3.70 to 3.90:
Fixed the rapid fire auto pause issues being seen with cycling
Fixed the countdown timer
Fixed an issue with custom workouts showing instan
Vill bara tipsa om att det verkar kommit ännu en ny firmware till 310XT
Changes made from version 3.70 to 3.90:
Fixed the rapid fire auto pause issues being seen with cycling
Fixed the countdown timer
Fixed an issue with custom workouts showing instan
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:59Ahh... det här är något jag stört mig på men som jag inte tänkt på varit en bugg:
"Fixed an issue with the Avg Lap data field showing incorrect data. Now, the Avg Lap time field shows the average times of completed laps"
Ahh... det här är något jag stört mig på men som jag inte tänkt på varit en bugg:
"Fixed an issue with the Avg Lap data field showing incorrect data. Now, the Avg Lap time field shows the average times of completed laps"
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 11:50Uppgraderingen från 3.70 till 3.90 såg ut att gå bra men idag när jag skulle använda den första gången så hängde sig klockan. Startade upp den hemma och allt verkade OK och cyklade till spåret. När jag skulle trycka på start så hade den hängt sig och jag
Uppgraderingen från 3.70 till 3.90 såg ut att gå bra men idag när jag skulle använda den första gången så hängde sig klockan. Startade upp den hemma och allt verkade OK och cyklade till spåret. När jag skulle trycka på start så hade den hängt sig och jag
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 12:00Jag har inte märkt några problem med min klocka, så det är nog inte generellt.
Jag har inte märkt några problem med min klocka, så det är nog inte generellt.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 12:16Enligt Garmins forum verkar flera andra ha drabbats av att den hänger sig efter uppgradering till 3.90. Det är väl bara att hoppas på att den blir stabilare efter första hängningen...
Enligt Garmins forum verkar flera andra ha drabbats av att den hänger sig efter uppgradering till 3.90. Det är väl bara att hoppas på att den blir stabilare efter första hängningen...
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 10:25En novis som jag slås direkt av frågan hur man uppdaterar till den ny versionen?
En novis som jag slås direkt av frågan hur man uppdaterar till den ny versionen?
Quote from Camilla Höög on 7 September 2011, 10:46Du går hit: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Du går hit: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 11:20Tack!
Fråga nummer två, hur vet man vad man har för firmware nu?
Tack!
Fråga nummer två, hur vet man vad man har för firmware nu?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 11:47Står på garmin connect om du använder det, annars i klockan under inställningar system, om forerunner eller något sådant.
Står på garmin connect om du använder det, annars i klockan under inställningar system, om forerunner eller något sådant.
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 22:13Min klocka har inte uppfört sig som den skall efter uppgraderingen. Jag har gjort egna pass med varning på min och maxpuls på ett bestämt värde, den signalerar för låg puls tills jag kommer över den maximalt uppsatta nivån då signalerar den puls i angivet
Min klocka har inte uppfört sig som den skall efter uppgraderingen. Jag har gjort egna pass med varning på min och maxpuls på ett bestämt värde, den signalerar för låg puls tills jag kommer över den maximalt uppsatta nivån då signalerar den puls i angivet