Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 04:45Vad gäller funbeat så kanske det i tiden sammanföll med uppdateringen av funbeat? Jag laddat från sporttracks och fick lov att uppdatera fbtost plugin.
Vad gäller funbeat så kanske det i tiden sammanföll med uppdateringen av funbeat? Jag laddat från sporttracks och fick lov att uppdatera fbtost plugin.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 06:54Nej, jag har inte stött på problem, men det låter snarare som att det är relaterat till sajten. Har du kollat hur det ser ut i gc eller gtc?
Nej, jag har inte stött på problem, men det låter snarare som att det är relaterat till sajten. Har du kollat hur det ser ut i gc eller gtc?
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 14:07Fredrik, i GTC ser det perfekt ut. Större problem med pulsvarningen som inte fungerar. Skall göra en hard reset för att kolla om det löser sig annars blir det en reklamation på klockan. Det lustiga är att det funkade innan uppdateringen.
Fredrik, i GTC ser det perfekt ut. Större problem med pulsvarningen som inte fungerar. Skall göra en hard reset för att kolla om det löser sig annars blir det en reklamation på klockan. Det lustiga är att det funkade innan uppdateringen.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 17:54Prova och se om inte pulsgränserna blivit förväxlade låg-hög. Har för mig jag har läst om något sådant, men det trodde jag var för 3.70. Och jag kan förstås ha blandat ihop det med ngt annat.
Prova och se om inte pulsgränserna blivit förväxlade låg-hög. Har för mig jag har läst om något sådant, men det trodde jag var för 3.70. Och jag kan förstås ha blandat ihop det med ngt annat.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 11:57Staffan, så tänkte jag också ett tag och klockan signalerar på det sättet. Men jag kollade och allt ser riktigt ut. Passen har jag gjort i GTC och skickar till klockan, testade min gamla FR405 i dag skickade exakt samma pass till den och det fungerade. Få
Staffan, så tänkte jag också ett tag och klockan signalerar på det sättet. Men jag kollade och allt ser riktigt ut. Passen har jag gjort i GTC och skickar till klockan, testade min gamla FR405 i dag skickade exakt samma pass till den och det fungerade. Få
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 12:26Har du provat att skriva in gränserna "fel"? Om det är en mjukvarubugg så lär du inte vinna något på att skicka in klockan.
Har du provat att skriva in gränserna "fel"? Om det är en mjukvarubugg så lär du inte vinna något på att skicka in klockan.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 15:16Staffan, så kan det vara förstås! Men det enklaste sättet att kolla det är väl att backa mjukvaran ett steg. Någon som vet hur man gör det?
Staffan, så kan det vara förstås! Men det enklaste sättet att kolla det är väl att backa mjukvaran ett steg. Någon som vet hur man gör det?
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 20:08Jag tror inte det är supporterat alls.
Jag tror inte det är supporterat alls.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 19:58Testade i dag att göra passet i klockan och angav zon i stället för min och max puls, då fungerade allt som det skall. Kan kanske vara något med GTC i överföringen av passen. Men lite konstigt är det eftersom jag testat med FR405 och där fungerar det med
Testade i dag att göra passet i klockan och angav zon i stället för min och max puls, då fungerade allt som det skall. Kan kanske vara något med GTC i överföringen av passen. Men lite konstigt är det eftersom jag testat med FR405 och där fungerar det med