Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:22Jag växte upp i Brottby men fick aldrig kläm på sträckningen för 20:an. Är det två varv på gamla 10:an? Isf är det mest upp&ner hela tiden..
Jag växte upp i Brottby men fick aldrig kläm på sträckningen för 20:an. Är det två varv på gamla 10:an? Isf är det mest upp&ner hela tiden..
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:59Det är 2 varv på 10km spåret, Riktigt tuffa backar väntar. Banan är i ett fantastiskt fint skick efter Bosses senaste finputsning.
Tävlingsledaren
Det är 2 varv på 10km spåret, Riktigt tuffa backar väntar. Banan är i ett fantastiskt fint skick efter Bosses senaste finputsning.
Tävlingsledaren
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 11:32Hur är 5km sträckningen alltså barfota-banan? Är det ett 5 km terrängspår?
Hur är 5km sträckningen alltså barfota-banan? Är det ett 5 km terrängspår?
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 08:27Ingen som tänkt sig att springa barfota loppet som vet bansträckningen, underlag?
Ingen som tänkt sig att springa barfota loppet som vet bansträckningen, underlag?
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 20:40Underlaget är väldigt varierande. Mestadels mjukt men bitvis ganska mycket rötter och en del vassa stenar. Jag rekommenderar någon form av fotbeklädnad typ 5-fingers eller liknande. Själv har jag sprungit en del med våtsockor som jag tycker funkar bra, fa
Underlaget är väldigt varierande. Mestadels mjukt men bitvis ganska mycket rötter och en del vassa stenar. Jag rekommenderar någon form av fotbeklädnad typ 5-fingers eller liknande. Själv har jag sprungit en del med våtsockor som jag tycker funkar bra, fa
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 21:36Tack för info. Perfekt.
Tack för info. Perfekt.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:05Var ensam som sprang helt barfota på Brottbyrundan idag. Vi var totalt 5 personer i barfotaklass herr + dam, men alla andra sprang med VFF. Spåret var suveränt härligt, självklart fanns partier med tuffare underlag, men inga problem att springa helt naken
Var ensam som sprang helt barfota på Brottbyrundan idag. Vi var totalt 5 personer i barfotaklass herr + dam, men alla andra sprang med VFF. Spåret var suveränt härligt, självklart fanns partier med tuffare underlag, men inga problem att springa helt naken
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 20:43Härligt, kanon tävling som vanligt. Tack till alla som dök upp;)
Härligt, kanon tävling som vanligt. Tack till alla som dök upp;)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:58Å nu kommer träningsvärken... (H)
Elaka nedförsbackar - fyra stycken per varv med ~20m höjdskillnad och brant så man fick bromsa ordentligt.
Jobbigt både upp och ner - men framförallt ovant att "springa" ner när det lutar så mycket. Jag har träningsvärk
Å nu kommer träningsvärken... (H)
Elaka nedförsbackar - fyra stycken per varv med ~20m höjdskillnad och brant så man fick bromsa ordentligt.
Jobbigt både upp och ner - men framförallt ovant att "springa" ner när det lutar så mycket. Jag har träningsvärk
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:25När kommer resultaten upp?
När kommer resultaten upp?