Quote from Guest on 27 September 2013, 21:59Hej, någon som känner till vad det finns för lopp i Stockholmsområdet under våren 2014 som är kortare än milen? Eller var jag kan hitta dem?
(Hittar inga som är inlagda här på funbeat och inga på marathon.se).
Vårruset är det enda jag känner till. Det
Hej, någon som känner till vad det finns för lopp i Stockholmsområdet under våren 2014 som är kortare än milen? Eller var jag kan hitta dem?
(Hittar inga som är inlagda här på funbeat och inga på marathon.se).
Vårruset är det enda jag känner till. Det
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 22:09Strömmingsloppet Vaxholm, Skärholmsloppet, Milspåret 5 km, Täbyloppet
Dessa går i maj. Inte säkert att datumen är satta ännu.
Strömmingsloppet Vaxholm, Skärholmsloppet, Milspåret 5 km, Täbyloppet
Dessa går i maj. Inte säkert att datumen är satta ännu.
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 23:34Visst finns Springcross för 6 km.
Har du kollat årets lopp? Många lopp går år efter år och ungefär samma tid år efter år. Eller starta något eget eller tillsammans med en löpklubb i närheten.
Visst finns Springcross för 6 km.
Har du kollat årets lopp? Många lopp går år efter år och ungefär samma tid år efter år. Eller starta något eget eller tillsammans med en löpklubb i närheten.
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 04:07Många lopp har kortare distanser med utan att de annonseras specifikt i reklamen.
Många lopp har kortare distanser med utan att de annonseras specifikt i reklamen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2013, 07:37Tack! Vad bra att milspåret även har 5km 🙂 Ska även kolla de andra jag fick tips om.
😀
Tack! Vad bra att milspåret även har 5km 🙂 Ska även kolla de andra jag fick tips om.
😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2013, 08:58Parloppet som går strax efter vårruset i juni.
Parloppet som går strax efter vårruset i juni.
Quote from Funbeat user on 30 September 2013, 13:18Just ja parloppet! Tack 🙂
Just ja parloppet! Tack 🙂