Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kan man på ngt sätt få klockan så att när jag startar den och sen det gått 5 km stannar den?
Om jag vill tidtaga en speciell sträcka .. ?

Japp om du har en 305a så gå till träning/pass/snabbt och sätt under dist/tid t.ex 5km och 35 minuter. Då slutar passet(klockan "stannar" ) när du kört 5 km. Dock dyker också virtual partnern, o hetsar dig att springa 5 km på 35 minuter, upp på nån av sid

Tack .. så då är det bara sätta att jag vill springa 5 km under min gamla rekord tid? 🙂
Som exempel.

Så många funktioner att jag blir snurrig. Tror inte jag kommer använda alla 🙂

trycker jag bara på start sen när jag ska börja passet?

Japp. Klockan räknar sen ned meter för meter medans du springer. Om du har sidan med virtual partner så ser du också hur många meter efter(svart bakgrund i nederdelen) eller före(ljus bakgrund) du är. Ganska skoj när man vill sätt PB:)

Ja du trycker bara start sen.

Ah, så jag sätter ett mål jag vill nå i detta pass så tävlar jag då mot den här gubben så stannar klockan efter 5 km även om jag slått tiden eller ej 🙂
Nu glänser det :p

Verkar riktigt häftigt detta 🙂

Några andra roliga funktioner?

En variant är att när du sprungit t.ex 5 km och exporterat ditt pass till Training Center är att sen göra om det passet till en "course" och sen exportera den till klockan. Då kan du sen springa mot dig själv exakt så som du sprang det passet. Virtual Par

Kolla att din Virtual Partner är påslagen i klockan, men jag tror den är det default.

Får läsa manualen 🙂 Hittade lite andra roliga saker :p
Tänkte prova om jag kan slå min mil tid på 59:37 imorgon. Då sätter jag såklart 59 min för jag vet att jag kommer under det och då får jag en glädjechock hehe 🙂

Längtar riktigt nu, så jäkla ska det

12