Quote from Guest on 4 July 2009, 23:32Behöver råd om hur jag ska lägga upp träningen de sista 5 v innan min helmarapremiär. Min plan var att springa 30 km lö eller sö denna vecka samt ett 30km om 2 v. Däremellan blandad löpning och 20-25km långpass nästa helg. De 2 sista veckorna minska antal
Behöver råd om hur jag ska lägga upp träningen de sista 5 v innan min helmarapremiär. Min plan var att springa 30 km lö eller sö denna vecka samt ett 30km om 2 v. Däremellan blandad löpning och 20-25km långpass nästa helg. De 2 sista veckorna minska antal
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 23:42JA.
JA.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 06:00Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 17:54Eventuellt.
Eventuellt.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 19:37Ha-ha, vilken jävla bra start på en tråd 🙂
Ha-ha, vilken jävla bra start på en tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:45Forum i ett nötskal. Det slutar med att man gör efter eget huvud. (#)
Kör det du kan och tvinga dig inte att springa långt om du har känningar.
Kanske du kan springa en bit och köra resten av långpasset på testcykel istället. Det bygger muskler och vänje
Forum i ett nötskal. Det slutar med att man gör efter eget huvud. (#)
Kör det du kan och tvinga dig inte att springa långt om du har känningar.
Kanske du kan springa en bit och köra resten av långpasset på testcykel istället. Det bygger muskler och vänje
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:02Helst vill jag nog att "någon" kommer med ett mirakelmedel som bara fixar allt och tar bra beslut åt mig:-) Kör så länge det inte gör ont och håller igen lite på tempot. Måste dock göra ett riktigt test innan maran. Klarar jag inte tre mil veckorna innan
Helst vill jag nog att "någon" kommer med ett mirakelmedel som bara fixar allt och tar bra beslut åt mig:-) Kör så länge det inte gör ont och håller igen lite på tempot. Måste dock göra ett riktigt test innan maran. Klarar jag inte tre mil veckorna innan