Quote from Guest on 4 August 2011, 21:50På lördag 6/8 kör jag och några andra en 6-timmarsträning runt Vattenparken vid Idrottshuset i Enköping. Häng på och spring några varv med oss. Varvet är 2010 meter. Vi startar kl 09:00
På lördag 6/8 kör jag och några andra en 6-timmarsträning runt Vattenparken vid Idrottshuset i Enköping. Häng på och spring några varv med oss. Varvet är 2010 meter. Vi startar kl 09:00
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 22:00Jag kommer! 🙂
Jag kommer! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 14:47Jag kommer också!
Jag kommer också!
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 19:16Låter jättekul, synd att man jobbar 🙁
Låter jättekul, synd att man jobbar 🙁
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 15:36Tack Jonas med familj för ett fantastiskt arrangemang. Jag återkommer gärna nästa år för möjligheten att slå pb på denna perfekta springafort bana.
Tack Jonas med familj för ett fantastiskt arrangemang. Jag återkommer gärna nästa år för möjligheten att slå pb på denna perfekta springafort bana.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 15:46Tack själv, det var kul idag, bra väder och fin bana.
Tack själv, det var kul idag, bra väder och fin bana.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 23:48Bra arrangemang. Ett särskilt stort tack till dig o din familj som fixade så bra med vätskekontrollen.
Bra arrangemang. Ett särskilt stort tack till dig o din familj som fixade så bra med vätskekontrollen.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 06:41Kul att ngt händer i Enköping. Gör om det nästa år, så är jag beredd 🙂
Kul att ngt händer i Enköping. Gör om det nästa år, så är jag beredd 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 07:56Tanken är att köra en 6-timmars nästa år vid ungefär samma tid.
Tanken är att köra en 6-timmars nästa år vid ungefär samma tid.