Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 09:37Christian är nu före William Sichel och således på plats 2.
Han bör passera 700K med ett dygn kvar.
800+ tycks möjligt. (t+)
Christian är nu före William Sichel och således på plats 2.
Han bör passera 700K med ett dygn kvar.
800+ tycks möjligt. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 09:57Ja Svenska rekordet verkar helt klart ryka
Ja Svenska rekordet verkar helt klart ryka
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 10:32Tommy Swärdh har avancerat från plats 24 till 12.
Lugnt och fint. 🙂
Tommy Swärdh har avancerat från plats 24 till 12.
Lugnt och fint. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 06:40Christian har tagit en lång paus igen, vilket inneburit att han tappat 1 placering. Nu 3:a och det lär han nog bli. 758 km, så 800 kan bli tufft.
Tommy är kvar på sin 12:e plats. 540 km nu.
Christian har tagit en lång paus igen, vilket inneburit att han tappat 1 placering. Nu 3:a och det lär han nog bli. 758 km, så 800 kan bli tufft.
Tommy är kvar på sin 12:e plats. 540 km nu.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 07:45Christian är nog nöjd med en 3:e plats och svenskt rekord 🙂
2 riktigt långa vilor. Kan det vara något.
Christian är nog nöjd med en 3:e plats och svenskt rekord 🙂
2 riktigt långa vilor. Kan det vara något.
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 08:312 långa vilor?
Tja, det ger ett svenskt rekord.
Alla är ju inte som Yannis eller Martina.Detta är Christians blott 2:a 6D. Kanske en test.
Hur många har du Jan-Erik och vet du ditt bästa recept på vila när och hur?
2 långa vilor?
Tja, det ger ett svenskt rekord.
Alla är ju inte som Yannis eller Martina.
Detta är Christians blott 2:a 6D. Kanske en test.
Hur många har du Jan-Erik och vet du ditt bästa recept på vila när och hur?
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 13:16Nya svenska rekordet: 782.4 ( + ev. sista metrar ännu ej mätta ).
(t+) (t+) (t+)
Nya svenska rekordet: 782.4 ( + ev. sista metrar ännu ej mätta ).
(t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 20:41Jag har bara ett 6 dagars och är inte alls nöjd med mitt.
Men om du tittar på Christians och jämför med Didier och William (du kan säkert ta ett helt gäng till) så ser du att dom två har flera 2 timmars vilor och Christian har en på nästan 9 timmar och en
Jag har bara ett 6 dagars och är inte alls nöjd med mitt.
Men om du tittar på Christians och jämför med Didier och William (du kan säkert ta ett helt gäng till) så ser du att dom två har flera 2 timmars vilor och Christian har en på nästan 9 timmar och en
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 21:12Jag såg dig i Frankrike i maj och det är nog så att minimerar man vila så kommer man längre. Nästan oavsett fart på benen.
Viktigt är ju att skaffa sig energi.
Tror väldigt mycket på att dagens sämre resultat på även 6D beror till en del på instopp av e
Jag såg dig i Frankrike i maj och det är nog så att minimerar man vila så kommer man längre. Nästan oavsett fart på benen.
Viktigt är ju att skaffa sig energi.
Tror väldigt mycket på att dagens sämre resultat på även 6D beror till en del på instopp av e
Quote from Funbeat user on 17 August 2013, 21:42Tommy Swärdh - 577.2 km ger honom en 9:e plats i alla tiders statistik.
Totalt har bara 25 svenskar sprungit tidslopp på 6D eller längre.
Egentligen en till, men min sons 8D i Monaco räknas ej. Nu tränar han ju inte mer än max. 10K någon gång då och då
Tommy Swärdh - 577.2 km ger honom en 9:e plats i alla tiders statistik.
Totalt har bara 25 svenskar sprungit tidslopp på 6D eller längre.
Egentligen en till, men min sons 8D i Monaco räknas ej. Nu tränar han ju inte mer än max. 10K någon gång då och då