Quote from Guest on 20 July 2008, 22:02Sextimmarslopp i samband med ultraveckan i Hallsberg. Hemsa: http://www.lekeberg.eu/uv/6_sv.htm
Sextimmarslopp i samband med ultraveckan i Hallsberg. Hemsa: http://www.lekeberg.eu/uv/6_sv.htm
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:12Dum i huvet. Jag e dum i huvet. Dumihuvetdumihuvetdumihuvet. Det ska bli jättekul.
Dum i huvet. Jag e dum i huvet. Dumihuvetdumihuvetdumihuvet. Det ska bli jättekul.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:17Hi hi 😀
Hi hi 😀
Quote from Christer Heinbäck on 20 July 2008, 22:35😀 O jag som ska springa 12H är dubbel-dum-i-huvet. 😉
Det ska bli himla varmt nu såg jag på väderlänken på hemsidan. Det blir solskyddskräm på torsdag (H).
😀 O jag som ska springa 12H är dubbel-dum-i-huvet. 😉
Det ska bli himla varmt nu såg jag på väderlänken på hemsidan. Det blir solskyddskräm på torsdag (H).
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:41Härligt!
Härligt!
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:42Ja inte vädret då alltså.. det blir ju vidrigt.
Ja inte vädret då alltså.. det blir ju vidrigt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 13:40Nästa helg ska jag hälsa på kompisar i en stuga vid havet, dricka lite vin, käka ultrachips och så där. Men jag ska tänka på er det lovar jag 🙂
Nästa helg ska jag hälsa på kompisar i en stuga vid havet, dricka lite vin, käka ultrachips och så där. Men jag ska tänka på er det lovar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 13:43Shit! Det blir inget för mig. Känns lite trist, men jag har ju börjat jobba och till helgen firas mellandoterns 5 års dag och jag kommer behöva få loss lite lediga dagar för Vålådalen mm.
Lycka till!
Shit! Det blir inget för mig. Känns lite trist, men jag har ju börjat jobba och till helgen firas mellandoterns 5 års dag och jag kommer behöva få loss lite lediga dagar för Vålådalen mm.
Lycka till!
Quote from ellen olsson on 21 July 2008, 17:38Vålådalen? Ska du springa Vértex?
Vålådalen? Ska du springa Vértex?
Quote from Sissel Svanøe on 22 July 2008, 09:26Du kan vara lugn, Robert. Du är inte alls dum i huvudet. Det är helt normalt att springa 6-timmars emellanåt.
Är också anmäld nu och ser det som ett sista långpass innan Vertex 🙂
Du kan vara lugn, Robert. Du är inte alls dum i huvudet. Det är helt normalt att springa 6-timmars emellanåt.
Är också anmäld nu och ser det som ett sista långpass innan Vertex 🙂