Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:17Kanske är ett bra mantra efter fyra-fem timmar. "Det här är helt normalt. Det här är helt normalt." Skulle inte du springa entimmars, Maria?
Kanske är ett bra mantra efter fyra-fem timmar. "Det här är helt normalt. Det här är helt normalt." Skulle inte du springa entimmars, Maria?
Quote from Sissel Svanøe on 22 July 2008, 11:28Det trodde jag med, men helt plötsligt satt jag här och upptäckte att jag anmält mig till 6-timmars. Det händer mig hela tiden.
Det trodde jag med, men helt plötsligt satt jag här och upptäckte att jag anmält mig till 6-timmars. Det händer mig hela tiden.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 11:54Fredrik
Ja, det skall jag! Släkten får kalasa utan mig.
Fredrik
Ja, det skall jag! Släkten får kalasa utan mig.
Quote from Christer Heinbäck on 26 July 2008, 11:41Lycka till, ni som ska springa. 🙂
Lycka till, ni som ska springa. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:14Hur går det för Maria*????
Någon som har koll?
Hur går det för Maria*????
Någon som har koll?
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 05:27Hon tyckte det var lite varmt och avbröt efter 2 h.
Hon tyckte det var lite varmt och avbröt efter 2 h.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 05:56OK. Antagligen klokt!
Tack för svar.
OK. Antagligen klokt!
Tack för svar.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 21:08God damn, var det varmt eller var det varmt! Lyckades till slut pannbena mig runt på 61 km och jag hade inte velat springa en meter till.
God damn, var det varmt eller var det varmt! Lyckades till slut pannbena mig runt på 61 km och jag hade inte velat springa en meter till.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 21:40Hade Robert struntat i handväskan hade han hunnit, åtminstone, 10m till 🙂
Hade Robert struntat i handväskan hade han hunnit, åtminstone, 10m till 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 27 July 2008, 21:47Så sant som RL säger. Jag har svårt för värme och tänkte inte startat om det var för varmt, men när jag väl var där tyckte jag att jag måste ju pröva i alla fall. Men 30 grader (om inte mer) i solen var för mycket för mig, så jag åkte iväg och badade med
Så sant som RL säger. Jag har svårt för värme och tänkte inte startat om det var för varmt, men när jag väl var där tyckte jag att jag måste ju pröva i alla fall. Men 30 grader (om inte mer) i solen var för mycket för mig, så jag åkte iväg och badade med