Quote from Guest on 13 July 2007, 03:44Man måste ju planera 🙂
Man måste ju planera 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 03:54http://www.ultrasweden.se/anmalan.htm
Quote from Funbeat user on 13 July 2007, 08:25Kul.
Detta lopp finns också i min kalender plus några tidslopp till. För min del blir det år 2008 minst 10 lopp på 42,2 km eller mer. Bl.a planerar jag 24 timmars i Holte i Danmark som går under den svenska midsommarhelgen.Den som vill testa 24 timmar
Kul.
Detta lopp finns också i min kalender plus några tidslopp till. För min del blir det år 2008 minst 10 lopp på 42,2 km eller mer. Bl.a planerar jag 24 timmars i Holte i Danmark som går under den svenska midsommarhelgen.
Den som vill testa 24 timmar
Quote from Karolina Bergsten on 13 July 2007, 08:43Maria, ska du åka dit?
Maria, ska du åka dit?
Quote from Funbeat user on 15 August 2007, 18:26Det hade varit trevligt.....det är bara lite långt dit, tycker jag.
Ska nog börja med Åby. Är det sedan så roligt som jag föreställer mig så känns det kanske inte så långt längre 😉
Vad säger du, kikki?
Det hade varit trevligt.....det är bara lite långt dit, tycker jag.
Ska nog börja med Åby. Är det sedan så roligt som jag föreställer mig så känns det kanske inte så långt längre 😉
Vad säger du, kikki?
Quote from Karolina Bergsten on 16 August 2007, 09:37Liten sugen...
Jag väntar med spänning på era rapporter från Åby :-), är lite putt för att jag inte kan hänga med dit, så detta kan kanske va ett alternativ 🙂
Liten sugen...
Jag väntar med spänning på era rapporter från Åby :-), är lite putt för att jag inte kan hänga med dit, så detta kan kanske va ett alternativ 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 09:55Ser du, fö., så fint Olle har ändrat rubriken, Kaj? 🙂
Ser du, fö., så fint Olle har ändrat rubriken, Kaj? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 03:58Skövde känns rätt självklart vid detta laget (H:)
Skövde känns rätt självklart vid detta laget (H:)
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 15:47Jag kommer nog också vara där! Såg du banprofilen Maria, där finns ju t.om en nerför- och en uppförsbacke! Wow 🙂
Jag kommer nog också vara där! Såg du banprofilen Maria, där finns ju t.om en nerför- och en uppförsbacke! Wow 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 16:50Jo, jag såg den........jag vet dock inte om jag ska skratta eller gråta 🙂
Jo, jag såg den........jag vet dock inte om jag ska skratta eller gråta 🙂